ملوان؛ یاغی در مقابل مدعی‌ها!

ملوان؛ یاغی در مقابل مدعی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا ملوان می‌تواند یکی دیگر از مدعیان قهرمانی لیگ را متوقف کند؟  

به گزارش فوتبالی، ملوان با ثبت 10 برد ، 8 مساوی و 4 باخت و هم چنین کسب 38 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد. نتایجی که انزلی‌چی‌ها با تارتار کسب کرده‌اند، دور از انتظار بوده و با توجه به اختلاف دو امتیازی با تراکتور رده دومی، آن ها حتی شانس کسب سهمیه را دارند.

 نتیجه‌ای که اگر کسب شود، بعد از نزدیک به 3 دهه دوری، قوی سپید انزلی را به مسابقات آسیایی می‌رساند و تارتار خودش را در تاریخ باشگاه ملوان جاودانه خواهد کرد. 

 تارتار در این فصل نتایج فوق‌العاده‌ای در مقابل مدعیان قهرمانی داشته است. او در نیم‌فصل اول تنها به استقلال باخت و با برد مقابل سپاهان و تساوی با پرسپولیس و تراکتور توانست هفت امتیاز از 12 امتیاز موجود در مقابل تیمهای مدعی را کسب کند. علاوه بر این، ملوان در نیم‌فصل دوم و تا اینجای فصل فقط مقابل استقلال بازی کرده که از صدرنشین لیگ یک امتیاز گرفت. 

ملوان در حالی فردا با پرسپولیس بازی دارد که هر دو تیم، تنها تیمهایی بودند که دو بازی آخرشان را با برد پشت سر گذاشته‌اند و باید دید همانطور که محمد نوری مربی ملوان گفته، این تیم می‌تواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد یا نه. اتفاقی که اگر رخ دهد، بیشتر از همه باب میل استقلال خواهد بود.

7899