رئال مادرید 1 (1) - (2) 1 منچستر یونایتد؛ دست گرمی برای سوپرکاپ اروپا

رئال مادرید 1 (1) - (2) 1 منچستر یونایتد؛ دست گرمی برای سوپرکاپ اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم منچستر یونایتد و رئال مادرید در کالیفرنیای آمریکا و در چارچوب رقابت های اینترنشنال چمپیونزکاپ به مصاف هم رفتند که بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و در ضربات پنالتی شیاطین سرخ 2-1 پیروز شدند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید که اولین بازی پیش فصل خود را تجربه می کرد، مقابل منچستر یونایتدی قرار گرفت که سومین بازی اش بود و از لحاظ بدنی در شرایط بهتری قرار داشتند اما در نهایت بازی با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید.

دقیقه '7: شوت محکم و تماشایی رشفورد از پشت محوطه با واکنش عالی ناواس راهی کرنر شد تا اولین موقعیت جدی مسابقه به این شکل از دست برود.

دقیقه '41: شوت محکم و خطرناک لینگارد از پشت محوطه، با اختلاف کم از کنار دروازه ناواس به بیرون رفت.

دقیقه '1+45 (1-0)(جسی لینگارد) مارسیال با حرکتی فوق العاده از سمت چپ دفاع رئال مادرید را بهم ریخت و پس از ورود به داخل محوطه، با پاس عرضی خود لینگارد را مقابل دروازه خالی قرار داد تا وی با یک بغل پا دروازه را باز کند.

با شروع نیمه دوم، زیدان دست به 11 تعویض زد و به این ترتیب، بازیکنانی مثل تئو هرناندز، کواچیچ، کاسیا، کاسمیرو و چندین بازیکن جوان از تیم های پایه به میدان آمدند؛ اما مورینیو هم بازیکنانی مثل پوگبا، دخیا، لوکاکو، لیندلوف، اسمالینگ، هررا، بلیند و مخیتاریان را به میدان فرستاد؛ هرچند هررا دقایقی بعد به دلیل مصدومیت، جای خود را به مک تومینای داد.

دقیقه '69 (1-1)(کاسمیرو): نفوذ تند و تیز تئو هرناندز از سمت چپ به داخل محوطه منچستر یونایتد با خطای بد لیندلوف همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ کاسمیرو، با بازوبند کاپیتانی پشت توپ ایستاد و با ضربه ای قاطع و محکم به طاق دروازه، حساب کار را 1-1 کرد.

با اتمام بازی در طول 90 دقیقه، با توجه به تساوی 1-1 دو تیم، کار به ضربات پنالتی کشیده شد؛ شاگردان جوان زیدان در نیمه دوم، به خوبی مقابل تیم پر مهره منچستر یونایتد عمل کردند و مانع از پیروزی آنها شدند.

ضربات پنالتی:

در ضربات پنالتی، برای منچستر یونایتد، مخیتاریان و بلیند گلزنی کردند و 3 ضربه پنالتی از دست رفت و برای رئال مادرید 4 ضربه پنالتی از دست رفت تا این تیم بازی را واگذار کند.

1771