لیونل مسی با پرداخت جریمه 252 هزار یورویی به زندان نخواهد رفت

لیونل مسی با پرداخت جریمه 252 هزار یورویی به زندان نخواهد رفت

وبسایت رسمی برنامه نود - لیونل مسی به دلیل فرار مالیاتی به 21 ماه زندان محکوم شده بود با این وجود دادگاه عالی کشور اسپانیا تایید کرد این بازیکن می تواند با پرداخت جریمه این حکم را تغییر دهد.

به گزارش وبسایت نود، ستاره باشگاه بارسلونا به دلیل فرار مالیاتی به 21 ماه زندان محکوم شد با این وجود به دلیل اینکه سو سابقه ای در کشور اسپانیا نداشته است دادگاه این کشور تایید کرد می تواند با پرداخت 400 یورو به ازای هر روز از این حکم، این حکم را تغییر دهد. بدین ترتیب این بازیکن آرژانتینی باید 252 هزار یورو به عنوان جریمه بپردازد تا به زندان نرود. همچنین پدر مسی به اتهام فرار مالیاتی به میزان 4.1 میلیون یورو به 15 ماه حبس محکوم شد که وی نیز می تواند با پرداخت 180 هزار یورو به عنوان جریمه، این حکم را تغییر دهد.

مسی و پدرش به دلیل فرار مالیاتی جمعا به ارزش 4.7 میلیون یورو در تابستان گذشته محکوم شدند و علی رغم حکم زندان میبایست به ترتیب 2 میلیون یورو و 1.5 میلیون یورو را نیز به عنوان جریمه بپردازند. این حکم به دلیل پرداخت نکردن مالیات مسی بین سال های 2007 تا 2009 به دلیل حق پخش تصاویر او برای این ستاره آرژانتینی در نظر گرفته شده است.

1899