لیونل مسی فرزندش را در مدرسه فوتبال نونهالان بارسلونا ثبت نام کرد

لیونل مسی فرزندش را در مدرسه فوتبال نونهالان بارسلونا ثبت نام کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه چند روز قبل لیونل مسی از علاقه اندک فرزندش به فوتبال سخن گفته بود، با این حال این فوق ستاره آرژانتینی، فرزندش تیاگو را برای حضور در تیم نونهالان بارسلونا ثبت نام کرد.

به گزارش وبسایت نود و به گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا برای استعداد یابی و همچنین پرورش بازیکنان نونهال، پروژه ای را طراحی کرده است که طی آن کودکان 3 تا 6 سال می‌توانند با ثبت نام در این پروژه، آماده حضور در تیم نونهالان بارسلونا بشوند. تیاگو مسی یکی از اولین افرادی است که برای حضور در این تیم ثبت نام شده است تا از کودکی آماده حضور در میادین شود. هرچند باشگاه بارسلونا در تمامی رده های سنی، منجمله نونهالان دارای تیم خاصی است، اما تا به حال بازیکنانی کوچکتر از 6 سال را در اختیار نگرفته است، اما اکنون با این پروژه، به نظر می‌رسد مسولین این باشگاه به دنبال استعداد یابی از سنین کودکی هستند تا با پرورش آن‌ها، زودتر از موعد آن‌ها را آماده حضور در میادین کنند. طراح این پروژه، اسکار گراو است که اعلام کرده است که در نظر دارد دی ان ای فلسفه باشگاه بارسلونا را از سنین کودکی در وجود استعدادهای نونهال این باشگاه رشد دهد تا در صورتیکه این کودکان شرایط لازم برای حضور در تیم‌های رده های سنی بالاتر را داشته باشند، با آمادگی بهتری وارد تیم‌های پایه بارسا شوند.

بدین ترتیب بازیکنان شاغل در تیم‌های مختلف بارسلونا – منجمله فوتبال، بسکتبالو... - می‌توانند فرزندان خود را در این پروژه ثبت نام کنند.

1899