بارتومئو: وراتی دوست دارد به بارسلونا بیاید اما پاریسن ژرمن فروشنده نیست

بارتومئو: وراتی دوست دارد به بارسلونا بیاید اما پاریسن ژرمن فروشنده نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - رییس باشگاه بارسلونا اذعان کرده پاریسن ژرمن قصد فروش ستاره ایتالیایی خود را ندارد.

به گزارش وبسایت نود، جوزپ بارتومئو در جدیدترین مصاحبه خودش عنوان کرده پاریسن ژرمن باوجود تمایل مارکو وراتی برای پیوستن به بارسلونا هنوز راضی به مذاکره بر سر فروش این بازیکن نشده است. 

بارتومئو به نشریه موندو دپورتیوو گفته:

آیا اینکه لالیگا به باشگاه ها اجازه می دهد که در قرارداد بازیکنان شان بند فسخ قرارداد قرار دهند غیرمنصفانه است؟ لالیگا تنها لیگی است که به باشگاه ها چنین اجازه ای می دهد. این برای ما مشکل ساز شده چون تا زمانی که با باشگاه های خارجی وارد مذاکره نشویم نمی توانیم متوجه قیمت بازیکن شویم.

وراتی را مثال می زنم. کادر فنی او را گزینه ای مناسب برای تقویت خط هافبک می داند و می دانیم که او هم می خواهد به بارسا ملحق شود اما رییس پاریسن ژرمن می گوید او فروشی نیست و بند فسخ قرارداد ندارد. بنابراین همه چیز به رییس باشگاه بستگی دارد. در حالی که باشگاه های خارجی بدون اینکه با ما مذاکره کنند می توانند با پرداخت بند فسخ قرارداد بازیکن مدنظرشان را جذب کنند. 

باوجود تمایل وراتی ما هنوز نتوانستیم با پی اس جی مذاکره کنیم چون آن ها حاضر به این کار نبودند. در مورد فابرگاس هم چنین مشکلی داشتیم. آرسنال به مدت یک سال از مذاکره سر باز زد. اگر وراتی بند فسخ قرارداد داشت دیگر مشکلی نبود. آیا می توانیم پاریسن ژرمن را راضی به مذاکره کنیم؟ فرمول جادویی وجود ندارد. آن ها گفتند وراتی پس از پایان قراردادش می تواند به بارسا برود. 

۲۰۳۱