پیش بازی کامرون - استرالیا؛ فرصت آخر برای نمایندگان قاره آسیا و آفریقا

پیش بازی کامرون - استرالیا؛ فرصت آخر برای نمایندگان قاره آسیا و آفریقا

وبسایت رسمی برنامه نود - استرالیا و کامرون هر دو در دور اول بازنده بودند.

به گزارش وبسایت نود، دور دوم از مرحله گروهی رقابت های جام کنفدراسیون ها 2017 در گروه دوم، پنج شنبه با دیدار تیم های کامرون و استرالیا آغاز می شود. دو تیم در شرایطی در این مسابقه به مصاف هم می روند که استرالیا سوم است و کامرون در رده چهارم گروه قرار دارد. در شب اول مسابقات آلمان به سختی با نتیجه 3-2 از سد نماینده قاره آسیا گذشت و شیلی هم با دو گل کامرون را مغلوب ساخت.

حالا در چنین شرایطی با توجه به بازی های باقیمانده گروه، برای حفظ امید به صعود به دور بعد، کامرون و استرالیا باید در بازی دوم خود امتیاز بگیرند. میانگین سنی استرالیا در این رقابت ها 25.1 است و این عدد برای کامرون 25.4 است. میانگین قد استرالیایی ها 182 و بازیکنان کامرون 180.9 است.

استرالیا در 5 بازی اخیرش، 2 برد، 2 باخت و 1 تساوی داشته است. آن ها در مقابل عراق به تساوی 1-1 رسیدند ولی عربستان سعودی و امارات را شکست دادند. زردپوشان در دو بازی اخیرشان مقابل دو قدرت دنیای فوتبال شکست خوردند. باخت 4-0 مقابل برزیل در یک دیدار دوستانه و سپس شکست در مقابل آلمان در جام کنفدراسیون ها 2017.

اما کامرون شرایط خیلی خوبی را پشت سر نمی گذارد، آن ها در 5 بازی اخیر خود دو بار برده اند و سه بار طعم تلخ شکست را چشیده اند. دو پیروزی کامرون مقابل تونس و مراکش بوده و هر دو هم بردهای یک گله بوده اند. ولی این تیم در مقابل گینه، کلمبیا و شیلی متحمل شکست شده است. پیش از حضور در جام کنفدراسیون ها، نماینده قاره آفریقا در بازی مقابل کلمبیا، با 4 گل شکست خورد.

انتظار می رود سرمربی استرالیا تیمش را با همان سیستم 3-4-2-1 به زمین بفرستد. در آن سمت هم با وجود شکست 2-0 مقابل شیلی، بعید است تغییر بزرگی را در ترکیب نماینده قاره آفریقا شاهد باشیم.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

این اولین جدال بین تیم های کامرون و استرالیا محسوب می شود.

استرالیا در حالی پای به این مسابقه می گذارد که برای اولین بار از سال 2014 در دو بازی پیاپی شکست خورده است (باخت مقابل آلمان و برزیل). زردپوشان در آن سال در دو بازی پیاپی مقابل قطر و ژاپن شکست خوردند.

کامرون بعد از چهار بازی بدون شکست در جام کنفدراسیون ها، در بازی اول جام کنفدراسیون ها 2017، مقابل شیلی شکست خورد. کامرون در آن 4 بازی، 3 برد کسب کرد و یک بار هم به تساوی رسید و در این 4 بازی گلی را دریافت نکرد.

استرالیا در 4 بازی اخیرش در جام کنفدراسیون ها همیشه بازنده بوده است. سه شکست در بازی های دور گروهی جام کنفدراسیون ها 2005 و باخت در بازی اول جام کنفدراسیون ها 2017 مقابل آلمان.

کامرون در بازی نخست خود در جام کنفدراسیون ها 2017، در برابر شیلی فقط یک شوت درون چارچوب داشت که ضعیف ترین آمار در رقابت های این دوره است.

استرالیا در 4 بازی اخیرش در جام کنفدراسیون ها، 13 گل خورده است. میانگین 3.25 گل خورده برای هر بازی.

تام راجیک که در دیدار مقابل آلمان هم برای استرالیا گلزنی کرد، در شش بازی اخیرش برای تیم ملی کشورش و باشگاهش، 4 گل زده است.

سه گل از چهار گل اخیر کامرون در تمامی مسابقات توسط وینسنت ابوبکار به ثمر رسیده است.

1878