پیش بازی روسیه - نیوزلند؛ میزبان جام کنفدراسیون‌ها را آغاز می‌کند

پیش بازی روسیه - نیوزلند؛ میزبان جام کنفدراسیون‌ها را آغاز می‌کند

وبسایت رسمی برنامه نود - روسیه در اولین بازی جام کنفدراسیون ها، میزبان نیوزلند است.

به گزارش وبسایت نود، رقابت های جام کنفدراسیون ها 2017 روز شنبه با دیدار تیم میزبان مقابل نیوزلند آغاز می شود. روسیه میزبان جام جهانی 2018 در اولین بازی جام کنفدراسیون ها عصر شنبه از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران، در ورزشگاه Krestovskyi سن پترزبرگ به مصاف نیوزلند می رود. قضاوت بازی افتتاحیه جام بر عهده ویلمار رولدان از کلمبیا است.

روسیه به عنوان میزبان جام جهانی 2018 در این تورنمنت حاضر است و نیوزلند هم در سال 2016 در جام ملت های اقیانوسیه به قهرمانی رسید تا برای چهارمین بار در این رقابت ها حاضر شود. در گروه اول مسابقات، پرتغال و مکزیک هم حضور دارند.

روسیه در شرایطی پای به این مسابقه می گذارد که در رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا شرکت نمی کند و تمام بازی های اخیر این تیم جنبه تدارکاتی داشته است. روس ها در 5 بازی اخیرشان، دو برد و 1 باخت داشته اند. در آخرین بازی شان مقابل شیلی به تساوی 1-1 رسیدند و آن باخت نیز در مقابل ساحل عاج رقم خورد. دو برد این تیم هم مقابل مجارستان و رومانی بوده است. روسیه همچنین مقابل بلژیک به تساوی 3-3 رسید.

نیوزلند در 5 بازی اخیرش دو برد و دو باخت داشته است، آن ها در دو بازی قبلی شان مقابل ایرلند شمالی و بلاروس شکست خوردند و دو برد این تیم هم هر دو با دو گل مقابل فیجی بوده است.

روسیه احتمالاً با سیستم 3-5-2 به زمین می رود و با توجه به غیبت چند بازیکن در خط هافبک، شاید فرصت به گازینسکی برسد. در خط حمله هم به احتمال فراوان شاهد حضور بوخاروف و پولوز هستیم، دو بازیکنی که هم تیمی آزمون در روستوف هستند. میزبان قطعاً به دنبال شروعی خوب در جام کنفدراسیون هاست، تا این آغاز، مقدمه ای خوب باشد برای یک جام جهانی خاطره انگیز در خانه.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

این دومین جدال روسیه و نیوزلند است، البته دو تیم یک بار هم در جام جهانی 1982 به مصاف هم رفتند اما آن مسابقه دیدار بین اتحاد جماهیر شوروی و نیوزلند که شوروی موفق شد 3-0 برنده بازی شود.

روس ها به عنوان میزبان جام جهانی آینده، برای اولین بار رقابت در جام کنفدراسیون ها را تجربه می کنند.

در نه دوره اخیر جام کنفدراسیون ها، سه بار تیم های میزبان قهرمان شده اند. از جمله نوبت اخیر. که برزیل در خاک خود توانست قهرمان جام کنفدراسیون ها 2013 شود.

نیوزلند برای چهارمین در تورنمنت جام کنفدراسیون ها شرکت می کند. با این وجود در سه دوره قبلی در نه مسابقه، آن ها حتی یک برد هم نداشته اند. 1 تساوی و 8 باخت برای نیوزلند در سال های 1999، 2003 و 2009.

نیوزلند در هفت مسابقه از نه بازی اش در جام کنفدراسیون ها، گل نزده است. آن ها در کل این تورنمنت تاکنون فقط دو گل زده اند.

کریس وود مهاجم تیم ملی نیوزلند در فصل گذشته چمپیونشیپ، با 27 گل زده بهترین آمار را در رقابت های سطح دوم انگلیس داشت.

ایگو آکنفیف دروازه بان تیم ملی روسیه در رقابت های این فصل لیگ روسیه، 19 کلین شیت داشته است. بیش از هر دروازه بان دیگری.

آنتونی هادسن سرمربی تیم ملی نیوزلند با 36 سال سن، جوان ترین سرمربی جام کنفدراسیون ها 2017 است، به جز پیتزی که 49 سال دارد، سایر مربیان حاضر در این تورنمنت بالای 50 سال دارند.

1878