کامرون 1-1 استرالیا؛ کار صعود هر دو تیم سخت شد

کامرون 1-1 استرالیا؛ کار صعود هر دو تیم سخت شد

وبسایت رسمی برنامه نود - کامرون و استرالیا به تساوی 1-1 رسیدند.

به گزارش وبسایت نود، کامرون و استرالیا در شروع دور دوم رقابت های گروه دوم جام کنفدراسیون ها به تساوی 1-1 رسیدند، با این مساوی کار هر دو تیم برای صعود سخت شد.

پنج شنبه عصر به وقت تهران دو تیم کامرون و استرالیا در بازی دو خود در جام کنفدراسیون ها در سن پترزبرگ با قضاوت ماژیچ به مصاف هم رفتند. ترکیب دو تیم برای این مسابقه به شرح زیر بود:

کامرون

اوندوا، مابوکا، آنگیسا، تیکو، انگاجوی، موکاندجو، ابوبکار، سیانی، باسوگوگ، جوم، فای

استرالیا

رایان، دیجینک، گرسباخ، میلیگان، لکی، رایت، جوریچ، کروسه، موی، ساینسبری، راجیک

دو تیم در شرایطی برای اولین بار به مصاف هم می رفتند که در مسابقه اول دور گروهی جام کنفدراسیون ها 2017، شکست خورده بودند و نیاز به امتیاز گرفتن در بازی دوم خود داشتند.

بازی در نیمه اول خیلی جذاب و پرهیجان دنبال نشد، البته کامرون برتری نامحسوسی داشت ولی در خلق موقعیت جدی گلزنی خیلی موفق نبود و فقط بیشتر از حریف خود صاحب توپ و میدان بود، مسابقه نه چندان دلچسب نمایندگان قاره آسیا و آفریقا در نیمه اول بالاخره یک گل به خود دید. پیش از پایان نیمه نخست، کامرون به گل برتری رسید.

دقیقه 1+45: پاس بلند انگاجوی به عمق دفاع حریف با اشتباه رایان در خروج از دروازه همراه شد، آنگیسا هم با هوشمندی یک ضربه تمام کننده را به توپ زد و بازی 1-0 شد.

با شروع نیمه دوم، استرالیا بازی را در دست گرفت و نسبت به حریف بهتر کار کرد. نماینده قاره آسیا خیلی زود هم مزد برتری خود را گرفت.

دقیقه 60: گرسباخ درون محوطه توسط مابوکا سرنگون شد و بعد از کمک گرفتن از سیستم ویدیویی، داور نقطه پنالتی را نشان داد، کاپیتان میلیگان پشت توپ ایستاد و بازی را 1-1 کرد.

در ادامه بازی، باز هم شاهد یک مسابقه کم افت و خیز بودیم، البته کامرون به موقعیت هایی رسید ولی در زدن گل ناکام ماند. به این ترتیب این مسابقه با تساوی 1-1 پایان یافت و جایگاه دو تیم در جدول تغییری نکرد.

دانلود خلاصه بازی کامرون 1-1 استرالیا

1878