ترزگه: یوونتوس در فینال می تواند با رئال مادرید مقابله کند؛ لیگ قهرمانان هدف اول ماست

ترزگه: یوونتوس در فینال می تواند با رئال مادرید مقابله کند؛ لیگ قهرمانان هدف اول ماست

وبسایت رسمی برنامه نود - دیوید ترزگه می گوید که در صورت راهیابی تیم های یوونتوس و رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا، تیم آلگری سلاح کافی برای مقابله با تیم زیدان را دارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، ترزگه که در حال حاضر سفیر باشگاه یوونتوس است، در مصاحبه با L'Equipe گفت:

این گروه به وضوح شایستگی حضور در جایگاه کنونی را دارد و هدف این است که تا پایان مسیر بروند. در بازی خارج از خانه مقابل موناکو، آنها بازی را عالی مدیریت کردند. از لحاظ جسمانی تیم نسبت به دو سال قبل که در فینال به بارسلونا باختیم، بهتر است. من عزم راسخ، میل به هجوم و سازماندهی خوب با یک نگرش مثبت را در تیم دیدم. اگر در فینال به مصاف رئال مادرید برویم، سلاح لازم برای مقابله با آنها را داریم.

ترزگه در مورد قهرمانی در اروپا به خاطر جیانلوئیجی بوفون نیز گفت:

لیگ قهرمانان برای ما به یک فکر مستمر تبدیل شده، و هدف شماره یک برای یوونتوس است. جیجی می داند که بازیکنان بیشتر به خاطر دستاورد هایشان در یاد می مانند و او واقعاً می خواهد این عنوان را فتح کند، یکی از معدود عناوینی که او در کارنامه ندارد. این قهرمانی می تواند نقطه اوج یک دوره حرفه ای خارق العاده باشد، و می توان به آن به عنوان نماینده و معرف بازیکنانی که موفق به فتح آن نشدند نگاه کرد (بازیکنان یووه از سال 2003 و شکست در فنیال برابر میلان تا به امروز).

ترزگه در پایان به تمجید از موناکو پرداخت، که یکی دیگر از تیم های سابق او به شمار می رود:

آنها برای اولین بار بعد از 17 سال در آستانه کسب اولین عنوان قهرمانی در لیگ فرانسه هستند و آخرین بار در آخرین فصل حضور من قهرمان شده اند. بازیکنان فصل فوق العاده ای داشته اند و بعد از راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چیزی از ارزش های آنها کم نمی شود. یوونتوس، به خاطر تجربه و کار تیمی ثابت کرده که تیم برتر است - چرا که در این سطح حق کوچکترین خطایی ندارید. موناکو پتانسیل زیادی دارد، هرچند آنها می توانند به خاطر برافراشته کردن پرچم فرانسه به خود افتخار کنند.

1771