اورا: یوونتوس توان فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد

اورا: یوونتوس توان فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع کهنه کار یوونتوس معتقد است این تیم توان کافی برای فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد اما باید گام به گام حرکت کرده و بازی به بازی رو به جلو پیش رفت.

به گزارش وب سایت نود، پاتریس اورا مدافع فرانسوی یوونتوس در گفتگو با اسکای در مورد وضعیت این فصل بیانکوری صحبت کرد و شرایط تیمش را عالی توصیف کرد:

مسئولان باشگاه تیم را تقویت کرده اند. هدف ما هم فتح لیگ قهرمانان اروپاست اما نمی خواهیم رؤیاپردازی کنیم زیرا برای مان گران تمام می شود. ابتدا باید ببینیم چه شروعی در رقابت های این فصل خواهیم داشت و سپس بازی به بازی پیش برویم. بدون شک هدف ما رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است زیرا یوونتوس توان انجام این کار و فتح جام قهرمانی را دارد.

یوونتوس دو فصل پیش به فینال لیگ قهرمانان رسید اما مغلوب بارسلونا شد و دستش از جام کوتاه ماند؛ فصل گذشته هم بانوی پیر فوتبال ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی در وقت های اضافی بازی مغلوب بایرن مونیخ شد و از گردونه رقابتها کنار رفت. قهرمان پنج فصل اخیر فوتبال ایتالیا، فصل گذشته شروع بسیار ضعیفی در سری آ ایتالیا داشت، به طوری که پاتریس اورا و جیان لوئیجی بوفون در مقاطعی به شدت از بازیکنان هم تیمی خود انتقاد کردند. یووه فصل گذشته در هفته بیست و پنجم برای نخستین بار در طول فصل به صدر جدول رسید و تا پایان هم این جایگاه را حفظ کرد و برای پنجمین بار شاگردان ماسیمیلیانو آلگری قهرمان ایتالیا شدند. پاتریس اورا در مورد عصبانیت و انتقادات شدیدی که سال گذشته نسبت به بازیکنان یوونتوس داشت، اینگونه توضیح می دهد:

امیدوارم دیگر هرگز با لحنی که پس از بازی با ساسولو با هم تیمی هایم حرف زدم، با کسی حرف نزنم زیرا اگر باز هم اینگونه حرف بزنم یعنی باز هم همان اشتباهات را تکرار کرده ایم. به نظرم دیگر چنین اتفاقی برای تیم ما رخ نخواهد داد زیرا بازیکنان باید به این درک رسیده باشند که پیراهن چه تیم بزرگ و باسابقه ای را پوشیده اند. ما بازیکنان خوب و البته باشخصیتی داریم که به خوبی درک می کنند پیراهن چه باشگاه پرافتخاری را بر تن دارند. آنچه که از عملکرد تیم در ابتدای فصل بر می آید، به نظرم سال خوب و موفقی خواهیم داشت.

تیم فوتبال یوونتوس در دو هفته نخست فصل جدید سری آ به دو پیروزی برابر تیم های فیورنتینا و لاتزیو دست یافته و در هفته سوم هم میزبان ساسولو خواهد بود.

2081