مونتلا: رم از هر نظر برتر از ما بود

مونتلا: رم از هر نظر برتر از ما بود

وبسایت رسمی برنامه نود - میلان با حساب 4-1 مقابل رم شکست خورد تا امیدهایش برای رسیدن به لیگ اروپا کم رنگ تر شود.

به گزارش وبسایت نود، میلان همچنان روی نوار ناکامی ها گام بر می دارد و دومین شکست خانگی خود را این بار مقابل رم تجربه کرد تا امیدهایش برای رسیدن به لیگ اروپا کم رنگ تر شود. وینچنزو مونتلا در کنفرانس خبری پس از این دیدار با اعلام اینکه رم برتری محسوسی بر میلان داشت افزود:

بیایید صادق باشیم، رم برتری محسوسی از نظر تیمی و فردی بر ما داشت. تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم نتیجه را برگردانیم و گل پاسالیچ نیز امید را به اردوی ما باز گرداند اما رم کاملا بهتر از ما بود و کاملا مستحق پیروزی بود. دلایل زیادی برای شکست امشب ما وجود دارد اما مشکلات بدنی در بین این مشکلات جایی نخواهد داشت. بازیکنان جوانی در اختیار داریم و انتظارها از ما بیشتر شده است و این انتظارها فشار زیادی را روی دوش بازیکنان ما می گذارد. فکر می کنم این نتیجه برای رتبه پنجم جدول تاثیر گذار خواهد بود، با این حال هنوز در راه رسیدن به اهدافمان هستیم و می خواهیم بین 6 تیم بالای جدول قرار بگیریم. متاسفانه خیلی زود گل خوردیم و این اجازه را دادیم که رم آنگونه که می خواهد بازی را کنترل کند.

هنوز وضعیت رتبه ششم جدول مشخص نیست و تساوی فیورنتینا و شکست میلان و اینتر باعث شده است تا شرایط سری آ اندکی پیچیده شود:

مشکلاتی از نظر سازماندهی، فرم و وضعیت تیمی داریم. موقعیت هایی داشتیم که به گل تبدیل نشدند. در فصل جاری موقعیت های زیادی را از دست داده ایم. با این وجود به بازیکنان میلان گفته ام که عملکرد آن ها، انگیزه و شرایط آن ها برای انتخاب ترکیب اولیه بازی ها تاثیر گذار است، آن ها نباید اجازه دهند تا نا امیدی به تیم اضافه شود. باید آنگونه که می خواهیم لیگ را به پایان ببریم و به لیگ اروپا راه پیدا کنیم، رسیدن به لیگ اروپا هدف ما در کل فصل بوده است. در حال حاضر زمان مناسبی برای صحبت در خصوص آینده نیست، آینده ما هفته آینده خواهد بود. با نظر باشگاه مبنی بر اینکه تنها روی وضعیت حاضر تمرکز کنیم موافقم چرا که هنوز چیزهای زیادی را باید به دست بیاوریم.

1899