انریکه: گومز پتانسیل بالایی دارد؛ ماسکرانو برای اثبات توانایی هایش به گلزنی نیاز ندارد

انریکه: گومز پتانسیل بالایی دارد؛ ماسکرانو برای اثبات توانایی هایش به گلزنی نیاز ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه در حالی که به وضوح از عملکرد شاگردانش راضی بود در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار شاگردانش مقابل اوساسونا حاضر شد و به تمجید از بازیکنان بارسلونا پرداخت.

به گزارش وبسایت نود، بارسا در دیداری خانگی و تماشایی موفق شد در نهایت با نتیجه 7-1 مقابل اوساسونا به برتری برسد، دو گل از مسی، دو گل از گومز، دو گل از آلکاسر و تک گل ماسکرانو از روی نقطه پنالتی برتری 7 گله را برای بارسا به ارمغان آورد تا لوییز انریکه پس ازاین دیدار به تمجید از بازیکنان ذخیره این تیم بپردازد:

این عملکرد پاکو و گومز باعث بالا رفتن روحیه آن ها می شود. آندره در این دیدار علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند عملکرد فوق العاده درخشانی را به نمایش گذاشت. او پتانسیل فوق العاده ای دارد و این مسئله را می توانم 1000 بار تکرار کنم. او تحت سخت ترین انتقاد ها بوده است اما او تنها در 30 تا 40 درصد از مسابقات شانس حضور در میدان را داشته است. او پتانسیل فوق العاده ای دارد و برای بروز استعدادهایش در بهترین باشگاه دنیا حضور دارد. او انگیزه بالایی دارد و با احساس مسئولیت خاصی به میدان می رود. آندره روی گل اولی که به ثمر رساند عملکرد عالی داشت، این توپ می توانست با بیشترین اختلاف ممکن به بیرون برود اما او به زیبایی این توپ را وارد دروازه کرد.

پس از اینکه مسی و گومز برای بارسا گلزنی کردند، تک گل تورس فاصله اوساسونا را با بارسلونا به حداقل رساند اما عکس العمل بارسا به این گل فوق العاده بود و این تیم 5 بار دیگر دروازه حریف را باز کرد، لوچو در ادامه در این خصوص افزود:

دیدار کاملی را به نمایش گذاشتیم. پس از اینکه گل خوردیم بدترین لحظات را سپری می کردیم چرا که آن ها این احساس را خواهند داشت که می توانند به بازی برگردند و هیچ کس نخواهد دانست که چه اتفاقی رخ خواهد داد.  باید سعی می کردیم دوباره به بازی سرعت ببخشیم تا اختلاف خود را افزایش دهیم. با این وجود با نمایشی که ارائه دادیم مستحق این پیروزی پر گل بودیم.

خاویر ماسکرانو پس از 319 دیدار موفق شد برای نخستین بار با لباس بارسلونا گلزنی کند، لوچو با ابراز خوشحالی از این اتفاق اعلام کرد بازیکنی مانند ماسکرانو نیاز به گلزنی ندارد تا توانایی هایش را اثبات کند:

اینکه ماسکرانو در این دیدار ها موفق به گلزنی نشده است بسیار عجیب است. او بازیکنی فوق العاده است و عملکرد او جای هیچ شکی را به توانایی های او باقی نمی گذارد. جنگندگی در خون او است و با تمام توان تلاش می کند تا به تیمش کمک کند. بخاطر گلزنی او بسیار خوشحالم و احساس می کنم گلزنی او نقطه اوج این دیدار بود. مطمئنم که او با همین روند به بازی هایش برای بارسلونا ادامه خواهد داد. احساس نمی کنم سپردن ضربه پنالتی به ماسکی باعث بی احترامی به او شده باشد. بازیکنان حق دارند تا تصمیم بگیرند چه کسی ضربه پنالتی را به ثمر برساند.

دیدار بارسا درست در زمانی تمام شد که کیلومتر ها آن طرف تر و در شهر کرونا رئال مادرید به مصاف دپورتیوو رفته بود. لوچو با اعلام این موضوع که علاقه ای به دیدن نبرد تیم رقیب خود با دپورتیوو لاکرونیا ندارد افزود:

حتی یک دقیقه از این دیدار را تماشا نخواهم کرد و پس از اینکه این دیدار به اتمام رسید تنها از نتیجه آن دیدار مطلع خواهم شد.

 1899