اوساسونا 0-3 بارسلونا؛ پایان سه بازی بدون برد در لالیگا با یک پیروزی سه گله

اوساسونا 0-3 بارسلونا؛ پایان سه بازی بدون برد در لالیگا با یک پیروزی سه گله

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا در مقابل تیم قعرنشین لالیگا به پیروزی سه گله دست یافت.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا بعد از سه مسابقه ناکامی در کسب پیروزی در لالیگا، بالاخره توانست به برد دست یابد. یاران انریکه در این مسابقه خارج از خانه، در حالی که در نیمه نخست، به تساوی بدون گل دست یافتند، در نهایت با سه گل به برتری رسیدند تا فعلاً به سه امتیازی رئال مادرید برسند.

در اولین بازی روز شنبه از هفته پانزدهم فوتبال اسپانیا، اوساسونا در ورزشگاه خانگی خود میزبان بارسلونا بود. دو تیم در حالی پای به این مسابقه گذاشتند که بارسا در سه بازی گذشته اش در لیگ نتوانسته بود به پیروزی برسد و همین موضوع باعث شده بود این تیم با رئال مادریدِ صدرنشین، 6 امتیاز اختلاف پیدا کند. در سمت مقابل اوساسونا، در 4 مسابقه از 5 بازی گذشته اش در لالیگا شکست خورده بود و از 14 مسابقه خود فقط هفت امتیاز گرفته بود.

دو تیم با این ترکیب وارد زمین شدند. مهمترین نکته ترکیب بارسلونا، حضور دوباره آردا در زمین بود. نیمار در این بازی هم به دلیل محرومیت غایب بود.

 اوساسونا

پرز، اویر، میگل فلانو، ایوان مارکز، کلرک، میگل، روبرتو تورس، کائوسیچ، برنگوئر، سرخیو لئون، اوریول ریرا

بارسلونا

تراشتگن، اومتیتی، پیکه، آلبا، سرخی روبرتو، بوسکتس، آندره گومز، اینیستا، مسی، سوارز، آردا

ذخیره ها:

راکیتیچ، دنیس سوارز، دینیه، رافینیا، سیلسن، ماسچرانو، آلکاسر

بارسلونا بازی را در نیمه اول خوب شروع کرد و در 20 دقیقه ابتدایی 4 فرصت خوب گلزنی به دست آورد که البته از آن ها بهره نبرد. دو موقعیت اول نصیب سوارز شد. یک بار مسی به زیبایی او را صاحب توپ کرد، اما ضربه مهاجم اروگوئه ای راهی اوت شد. سپس 5 دقیقه بعد، سوارز بار دیگر در محوطه جریمه صاحب توپ شد، که ضربه ی او این بار، به تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه مسابقه، این سوارز بود که جبران کرد و موقعیت خوبی را برای مسی فراهم ساخت، اما این بار مسی با بی دقتی این فرصت ایده ال را از دست داد، مسی در صحنه ی دیگری هم فرصت گلزنی داشت که باز هم در زدن گل ناکام بود.

اما در حالی که بارسلونا داشت به فرصت سوزی خود ادامه می داد، اوساسونا روی یک ضدحمله تا مرز گل زدن هم پیش رفت، سانتر خوب از جناح راست، نیاز به یک تاثیر کوچک داشت ولی ریرا نتوانست به توپ برسد.

به این ترتیب، نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما داستان نیمه دوم متفاوت از نیمه نخست بود، اوساسونا در ده دقیقه ابتدایی بهتر کار کرد، آن ها به بارسلونا اجازه کار خاصی ندادند و البته یک بار هم تیر دروازه این تیم را به لرزه در آوردند. دقیقه 49، ضربه لئون به تیر افقی دروازه بارسلونا برخورد کرد، در این صحنه تر اشتگن خوش شانس بود که دروازه اش باز نشد.

دقیقه 59: بالاخره بارسلونا توانست بعد از گذشت یک ساعت از بازی به گل برسد. مسی در پشت محوطه خوب کار کرد و با یک دید عالی، آلبا را در سمت چپ صاحب توپ کرد، او هم سوارز را در محوطه شش قدم صاحب توپ کرد و مهاجم اروگوئه ای کار راحتی برای باز کردن دروازه ی خالی اوساسونا داشت. بارسلونا 1-0 پیش افتاد.

دقیقه 73: پای مسی هم به گلزنی باز شد، این بار هم آلبا از سمت چپ فرار کرد، پاس کات بک او این بار به مسی رسید و مهاجم آرژانتینی، در دقیقه 73، گل دهم خود را در این فصل از لالیگا به ثمر رساند.

دقیقه 2+90: حسن ختام این بازی هم گلزنی دوباره مسی بود. ستاره آرژانتینی با یک حرکت انفرادی و فریب بازیکنان حریف در وقت های اضافی بازی، موفق شد گل دوم خودش را به ثمر برساند تا در این فصل از لالیگا یازده گله شود. لیونل مسی در این بازی، برای پانصد و پنجاهمین بار پیراهن بارسلونا را به تن کرده بود.

به این ترتیب اوساسونا با این شکست خانگی برای پنجمین بازی متوالی در لیگ شکست خورد تا همچنان در رده آخر بماند. بارسلونا هم بعد از سه بازی بدون برد، دوباره توانست پیروزی را جشن بگیرد و فعلاً به سه امتیازی رئال مادرید برسد.

دانلود خلاصه بازی اوساسونا 0-3 بارسلونا

2021