آلگری: اروپا به یوونتوس احترام خواهد گذاشت؛ مهمترین پیروزی ام در یوونتوس را کسب کردم

آلگری: اروپا به یوونتوس احترام خواهد گذاشت؛ مهمترین پیروزی ام در یوونتوس را کسب کردم

وبسایت رسمی برنامه نود - ماسیمیلیانو آلگری در حالی در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار حاضر شد که اعلام کرد صعود یووه هنوز قطعی نیست اما با این نتیجه اروپا به بیانکونری احترام خواهد گذاشت.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس در دیداری که هجومی آغاز کرد خیلی زود موفق شد با گل دقیقه 7 دیبالا به گل برسد، این بازیکن در دقیقه 22 برتری بانوی پیر را دو برابر کرد تا خیال بیانکونری از این دیدار خیلی زود آسوده شود. با این وجود کیلینی در نیمه دوم نیز به اندوخته های یووه افزود تا این تیم برتری دلچسبی مقابل کاتالان ها به دست آورد. آلگری پس از این دیدار در کنفرانس خبری گفت:

نمایش فوق العاده ای داشتیم. هم در دفاع و هم در حمله فوق العاده ظاهر شدیم. نخستین قدم را برای حضور در نیمه نهایی برداشته ایم اما در دیدار برگشت شرایط سختی در انتظارمان خواهد بود. نمی توانم بگویم چند درصد شانس صعود داریم. با این وجود باید بگویم در بارسلونا نیز برای گلزنی به میدان خواهیم رفت. فرد رویا پردازی هستم اما سعی می کنم واقع گرا هم باشم، هنوز در حال پیشرفت هستیم، از عملکرد همه بازیکنان رضایت کامل دارم. در سال های اخیر قدم های بزرگی برداشته ایم. یووه حالا اروپا به یوونتوس احترام خواهد گذاشت، این مهم ترین و بزرگترین نتیجه ای بوده است که در طول 3 فصل حضورم در یووه کسب کرده ام.

دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد، بارسا موفق شده بود دیداری که با حساب 4-0 مقابل پاریسن ژرمن شکست خورده بود را در نیوکمپ بازگرداند، آلگری در ادامه در خصوص دیدار دو تیم افزود:

در نیمه نخست شانس های خوبی داشتیم، پرس خوبی کردیم و موقعیت های خوبی به دست آوردیم اما از سر شکم سیری به توپ ضربه زدیم. باید روی این مسئله تمرین کنیم و این نقص را نیز برطرف کنیم. یووه لایق ستایش است. همه بازیکنان در فاز دفاعی فوق العاده ظاهر شدند و با قطع کردن پاس حریف اجازه ایجاد موقعیت های خطرناک زیادی به آن ها ندادند، با این وجود وقتی توپ در اختیار مسی، سوارز و اینیستا قرار می گیرد هر تیمی به مشکل خواهد خورد.

عملکرد خوبی داشتیم، می توانستیم با گل های بیشتری بازی را به پایان ببریم. بازیکنان با عملکرد خوبی که داشتند همه افراد حاضر در ورزشگاه را  سرگرم کردند. با این وجود نباید از واقعیت موجود غافل شویم چرا که هنوز دیدار سختی در نیوکمپ خواهیم داشت. باید ابتدا به دیدار مقابل پسکارا فکر کنیم تا شرایط خوبی برای فتح اسکودتو داشته باشیم. خوشبختانه بازیکنان خوبی در اختیار دارم و می توانم از بازیکنانی که در این دیدار به میدان نرفتند استفاده کنم.

وی در ادامه در خصوص عملکرد خارق العاده دیبالا افزود:

دیبالا با ارائه نمایشی خارق العاده توانایی هایش را اثبات کرد. هرچند که همه بازیکنان در این دیدار استثنایی بودند اما دو گل دیبالا برای ما اهمیت خاصی داشت. برای او و همه بازیکنانم خوشحالم. انتظارات زیادی از تیم صعود کننده این دیدار به وجود خواهد آمد، باید با این موضوع به خوبی کنار بیاییم و سعی کنیم همچنان به پیشرفت خود ادامه بدهیم.

1899