ساری: کاری کردیم یوونتوس شکل بازیش را تغییر دهد

ساری: کاری کردیم یوونتوس شکل بازیش را تغییر دهد

وبسایت رسمی برنامه نود - ساری از نمایش تیمش در مقابل یوونتوس راضی است.

به گزارش وبسایت نود، در حساس ترین بازی هفته سی ام فوتبال ایتالیا، ناپولی در ورزشگاه خانگی خود مقابل یوونتوس صدرنشین به تساوی 1-1 رسید، اگرچه این تساوی خیلی برای ناپلی ها در جدول ارزشمند نبود ولی تیم ساری از لحاظ خلق موقعیت نسبت به صدرنشین لیگ، برتری داشت، ساری سرمربی ناپولی در پایان بازی در مورد این مسابقه چنین گفت:

وقتی تیمی همچون عملکرد امشب ناپولی کار کند، سرمربی نمی تواند بابت نتیجه خوشحال به خانه برود، البته ناامیدکننده هم نیست. کم پیش می آید که در بازی های داخلی یوونتوس این چنین تحت فشار قرار بگیرد.

بازی اصلاً خوب برایمان شروع نشد، خوردن گل در دقیقه هفتم بازی مقابل یوونتوسی که خوب دفاع می کند، بسیار بد بود. اما واکنش خوبی نشان دادیم و در ادامه بازی نگذاشتیم یووه روی ضدحمله ها به ما آسیب بزند. واقعاً خوردن گل در مقابل یوونتوس و سپس هجوم بردن به این تیم برای جبران نتیجه کار سختی است. اما ما با شخصیت و کیفیت بازی مان، کار را برای حریف سخت کردیم و توانستیم نتیجه را جبران کنیم. این نشان می دهد در مسیر درستی قرار داریم و اگر برخی جزییات را بهبود ببخشیم، تیمی عالی خواهیم شد. با بازی مان کاری کردیم یوونتوس به شکلی متفاوت بازی کند، هر زمان توپ را از دست دادیم به حریف فشار آوردیم تا نگذاریم پاس های اولیه شان خوب ارسال شود. به خاطر این کار به تیمم تبریک می گویم.

هواداران امشب هم فوق العاده بودند، یک جو باورنکردنی در ورزشگاه حاکم بود، فقط متاسف هستم که نتوانستیم آن ها را خوشحال کنیم. حالا تلاش مان را می کنیم تا در بازی چهارشنبه شب جبران کنیم.

1878