پیش بازی یوونتوس – ناپولی؛ نبرد هیگواین با هم‌تیمی‌های سابقش

پیش بازی یوونتوس – ناپولی؛ نبرد هیگواین با هم‌تیمی‌های سابقش

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم یوونتوس و ناپولی از هفته یازدهم رقابت‌های سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم یوونتوس و ناپولی در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که شاید تقابل هیگواین و تیم سابقش حساسیت های این مسابقه را تحت تاثیر قرار دهد. یوونتوس در حالی که بازی‌های نه چندان دلچسبی را ارائه می‌دهد و نحوه بازی این تیم انتقاد بسیاری از کارشناسان فوتبال را به همراه داشته است همجنان در صدر جدول لیگ ایتالیا قرار دارد و تیم‌های رم و ناپولی به ترتیب با 2 و 4 امتیاز اختلاف در تعقیب این تیم هستند. از سوی مقابل ناپولی در حالی پا به این دیدار خواهد گذاشت که آرکادیوژ میلیک، مهاجمی که به عنوان جانشین هیگواین به خدمت گرفته بود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و علاوه بر آن گابیادینی نیز به دلیل کارت قرمزی که در دیدار قبل این تیم گرفت نمی‌تواند این تیم را همراهی کند تا مائوریتزیو ساری شرایط سختی برای این دیدار داشته باشد. یووه پس از برد پر گل 4-1 مقابل سامپدوریا  با شرایط روحی خوبی پا به این دیدار خواهد گذاشت و ناپولی نیز پس از چند هفته نتایج ضعیف، در آخرین دیدار خود امپولی را با شکست بدرقه کرد تا شاید به بازگشت به روزهای اوجش امیدوار باشد.

بانوی پیر برای این دیدار دیبالا و پیاکا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور پاتریس اورا نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در سوی مقابل نیز ساری علاوه بر میلیک و گابیادینی، احتمالا رائول آلبیول را نیز در اختیار نخواهد داشت.  آلگری پس از اینکه در دیدار مقابل سامپدوریا به برخی از بازیکنانش استراحت داده بود انتظار می‌رود تا با ترکیب اصلی خود مقابل ناپولی صف آرایی کند هرچند که این احتمال وجود دارد که مارکیسیویی که به تازگی از مصدومیت طولانی مدتش به میادین بازگشته است بار دیگر از روی نیمکت بازی را آغاز کند. در سوی مقابل نیز شرایط برابری با اردوی یووه وجود دارد چرا که ساری در دیدار میانه هفته سری آ به برخی از بازیکنان اصلی خویش استراحت داد تا برای نبرد حساس مقابل یووه از ترکیب کامل خود استفاده کند، به نظر می‌رسد مرتنس در این دیدار نقش مهاجم کاذب را ایفا کند تا غیبت میلیک و گابیادینی کمتر احساس شود. در 6 دیدار آخر این دو تیم، سهم هر یک 3 پیروزی بوده است و یووه موفق شده است در آخرین دیدار با برتری 1-0 حریف خود را بدرقه کند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

نکات آماری مرتبط با این دیدار:

یوونتوس در 34 دیدار از 38 دیدار آخر خود در سری آ به پیروزی رسیده است.

یووه در 9 دیدار آخر خانگی خود در سری آ حداقل دو بار دروازه حریف را گشوده است.

بانوی پیر در 6 دیدار آخر خانگی خود در مقابل ناپولی هرگز شکست نخورده است.

آخرین باری که یوونتوس در مقابل ناپولی در خانه خودی موفق به گلزنی نشده است مربوط به ماه می 1982 می‌شود. همچنین بیانکونری با 206 باری که مقابل ناپولی به گل رسیده است بیشترین گل را در بین تیم‌های سری آ مقابل ناپولی به ثمر رسانده است.

این دیدار یکصدمین بازی جورجینیو در سری آ خواهد بود.

هیگواین در 3 دیدار گذشته خود موفق به گلزنی نشده است، تنها باری که او 4 دیدار پشت سر هم نتوانسته است گلزنی کند مربوط به آپریل 2015 می‌شود.

پیش‌بنی وبسایت WhoScored:

1899