زوله: برای پیوستن به بایرن مونیخ پیشنهاد چلسی را رد کردم

زوله: برای پیوستن به بایرن مونیخ پیشنهاد چلسی را رد کردم

وبسایت رسمی برنامه نود - نیکلاس زوله مدافع میانی کنونی هوفنهایم که از فصل آینده برای بایرن مونیخ بازی می کند می گوید که حضور در کنار متس هوملس و ژروم بواتنگ باعث بالا رفتن سطح بازی او خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، نیکلاس زوله مدافع جوان آلمانی می توانست فصل تازه فوتبالش را در چلسی ورق بزند اما تصمیم گرفت به بایرن مونیخ بپیوندد. مدافع ملی پوش آلمانی می گوید از اینکه چلسی به او علاقه نشان داده افتخار می کند اما انتقال به بایرن مونیخ را حرکتی بسیار بزرگ تر می دادند.

این مدافع میانی 22 ساله در انتقالی 20 میلیون یورویی به بایرن مونیخ خواهد پیوست و از فصل آینده برای این تیم به میدان خواهد رفت. این در حالی است که چلسی در تابستان گذشته پیشنهاد رسمی 30 میلیون یورویی برای زوله ارائه داد اما این پیشنهاد با مخالفت این بازیکن و باشگاه هوفنهایم همراه شد. این باشگاه لندنی بعد از شروع فصل هم دوباره تلاشش برای جذب زوله را ادامه داد اما باز هم ناکام ماند.

زوله در مصاحبه با تی زد درباره انتقالش گفت:

هر دو پیشنهاد برای من به صورت همزمان آمدند. اینکه صدر نشین لیگ برتر به من علاقه داشته باشد اتفاقی عالی و بزرگ بود اما من احساس کردم در بوندس لیگا بمانم بهتر خواهد بود. بایرن مقصد بزرگی و بزرگ ترین باشگاه جهان است.

نیکلاس زوله هم اکنون یکی از بازیکنان دعوت شده از سوی یواخیم لوو به اردوی تیم ملی آلمان است. او درباره رقابت با ژروم بواتنگ و متس هوملس در خط دفاعی بایرن مونیخ می گوید:

فکر می کنم می توانم چیزهای زیادی از این دو یاد بگیرم. اگر من هر روز به خود نگاه کنم و خودم را با متس و ژروم مقایسه کنم می توانم به سطحی دیگر بروم. هر دو از نظر تجربه بسیار بالاتر از من قرار دارند و در کار با توپ باونکردنی عمل می کنند. نحوه بازی سازی متس دیوانه کننده است. ژروم هم بسیار پویا بازی می کند، به لحاظ جسمانی وضعیت خوبی دارد و در مصاف های تک به تک عالی کار می کند. اگر من در بایرن مونیخ فرصت بازی پیدا کنم طبیعتاً همیشه در کنار یکی از این دو بازی خواهم کرد. امیدوارم حضور در کنار این دو مدافع برای من مفید باشد.

7899