لواندوفسکی: بازیکنان بایرن مونیخ و رئال مادرید در یک سطح هستند

لواندوفسکی: بازیکنان بایرن مونیخ و رئال مادرید در یک سطح هستند

وبسایت رسمی برنامه نود - روبرت لواندوفسکی می گوید که بایرن مونیخ اکنون همانند دیگر باشگاه ها شانس کسب تمامی عناوین ممکن را دارد.

به گزارش وبسایت نود، روبرت لواندوفسکی در ماه های اخیر عملکردی درخشان داشته و تاکنون با زدن 21 گل در بوندس لیگا و 7 گل در لیگ قهرمانان اروپا یکی از بهترین مهاجم های فصل بوده است. لواندوفسکی اخیرا قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کرد و شایعه ها پیرامون جدایی اش از این باشگاه خاتمه یافت. مهاجم لهستانی که اکنون در اردوی تیم ملی لهستان به سر می برد، در مصاحبه با اشپورت بیلد گفت:

در بایرن مونیخ بازیکنان شانس کسب موفقیت های متعدد را دارند، همانند باشگاهی نظیر رئال مادرید. برای من بایرن مونیخ باشگاهی است که می خواهم در آن به تمامی عناوین و موفقیت ها برسم، و آن را در این فصل نشان داده ایم. اکنون ما شانس کسب تمامی عناوین ممکن را داریم.

بایرن مونیخ و رئال مادرید روزهای 12 و 18 آوریل در دور دیدار برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. لواندوفسکی درباره شناخته شده تر بودن بازیکن های رئال مادید و توجه بیشتر بین المللی به آن ها گفت:

چرا واقعا باید بازیکنان رئال مادرید شناخته شده تر باشند؟ اگر شما نگاهی به بایرن مونیخ بندازید تعداد زیادی ستاره های بین المللی می بینید.

ما شکست مقابل رئال مادرید در 2014 را از یاد برده ایم و تمرکز ما روی بازی های پیش رو است. یکی از بهترین مزیت های ما در این فصل آمادگی تمامی بازیکنان است.

7899