لواندوفسکی: در بوندس لیگا با تمام قدرت ادامه می دهیم

لواندوفسکی: در بوندس لیگا با تمام قدرت ادامه می دهیم

وبسایت رسمی برنامه نود - اگر چه بایرن مونیخ در آستانه کسب پنجمین قهرمانی اش در بوندس لیگا قرار گرفته اما روبرت لواندوفسکی کماکان برای کسب موفقیت تشنه به نظر می رسد.

به گزارش وبسایت نود، روبرت لواندوفسکی می گوید که بازیکنان بایرن مونیخ باید تا آخرین لحظه با قدرت در تمامی رقابت ها ادامه دهند. بایرن مونیخ روز شنبه از هفته بیست و ششم بوندس لیگا 6-0 آگسبورگ را شکست داد و اختلاف 3 امتیازی اش با تیم دوم جدول را حفظ کرد. لواندوفسکی در آن بازی هت تریک کرد و در صدر جدول گلزنان بوندس لیگا با اوبامیانگ برابر شد.

لواندوفسکی در مصاحبه با وبسایت بوندس لیگا گفت:

در بازی مقابل آگسبورگ نشان دادیم که ما به عنوان یک تیم چه اندازه لحظات خوبی را کنار هم سپری می کنیم. مهم بود که نشان دهیم بعد از بازی های ملی در فرم خوب قرار داریم. می خواهیم که در بازی های بوندس لیگا و لیگ قهرمانان فرم خوب خود را نشان دهیم. من بسیار خوشحالم و از بازی مقابل آگسبورگ لذت بردیم.

می دانیم که بازی کردن در بوندس لیگا به چه معنا است حتی زمانی که 13 امتیاز از حریفان جلو باشیم. می خواهیم در بوندس لیگا با تمام قدرت بازی کنیم، حتی زمانی که 2-0 یا 3-0 از رقیبان جلو باشیم. مل می خواهیم همیشه اینگونه بازی کنیم چون فقط در این صورت می توانیم تا پایان فصل در صدر جدول باقی بمانیم.

7899