منچستریونایتد در تابستان در آمریکا به مصاف بارسلونا، رئال مادرید و منچسترسیتی می رود

منچستریونایتد در تابستان در آمریکا به مصاف بارسلونا، رئال مادرید و منچسترسیتی می رود

وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه تور تابستانی منچستریونایتد در سال 2017 مشخص شد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در تابستان 2017 دوباره راهی آمریکا خواهد شد تا تور پیش فصل خود را در ایالات متحده برگزار کند. قرار است منچستریونایتد حدود 14 روز در آمریکا حضور داشته باشد و در طی این مدت 5 بازی دوستانه را تدارک دیده است.

شیاطین سرخ ابتدا در دو بازی دوستانه به مصاف دو تیم از لیگ حرفه ای آمریکا می روند. منچستریونایتد 24 تیر به مصاف لس آنجلس گلکسی می رود و سپس 26 تیر، در ورزشگاه ریو تینتو مقابل رئال سالت لیک به میدان خواهد رفت.

بعد از انجام این دو بازی، یونایتد مطابق سال های گذشته در تورنمنت دوستانه اینترنشنال چمپیونز کاپ به میدان خواهد رفت. 29 تیر منچستریونایتد در اولین جدال خود در این تورنمنت مقابل منچسترسیتی به میدان می رود. سال گذشته نیز قرار بود دربی منچستر در چین برگزار شود که به دلیل شرایط بد زمین مسابقه، بازی لغو شد.

اول مرداد 96، منچستریونایتد در سانتاکلارا با رئال مادرید دیدار خواهد کرد. دو تیم سه سال قبل نیز در آمریکا با هم دیدار کردند که در آن مسابقه 110 هزار نفر از نزدیک به نظاره بازی نشستند و یونایتد 3-1 در آن دیدار پیروز شد.

چهارشنبه چهارم مرداد منچستریونایتد و بارسلونا در واشنگتن به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم نیز تابستان 2015 در کالیفرنیا به مصاف هم رفتند که آن مسابقه با برتری 3-1 شیاطین سرخ به پایان رسید.

یونایتد در تابستان 2014 و 2015 با سرمربیگری فن خال در آمریکا اردوی پیش فصل خود را برگزار کرد و حالا بار دیگر در تابستان پیش رو به این کشور باز می گردد.

1878