پیروزی منچستریونایتد در آخرین بازی دوستانه پیش فصل

پیروزی منچستریونایتد در آخرین بازی دوستانه پیش فصل

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد مقابل سمپدوریا، 2-1 پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، چهارشنبه شب منچستریونایتد در آخرین دیدار دوستانه پیش فصل خود در ایرلند در ورزشگاه Aviva به مصاف سمپدوریا رفت، یونایتد پیش از این 6 بازی دوستانه دیگر را برگزار کرده بود که فقط در مقابل بارسا شکست خورده بود.

منچستریونایتد در این مسابقه با ترکیب: ده خیا، بلیند، اسمالینگ، لیندلوف، دارمیان، والنسیا، پریرا، ماتیچ، پوگبا، مخیتاریان و لوکاکو وارد زمین شد.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه هفتم رقم خورد، اشتباه بلیند در پاس به عقب نزدیک بود گل اول را برای حریف به ارمغان آورد که ده خیا مجبور شد توپ را با دست دور کند که به بهای یک ضربه آزاد غیرمستقیم برای حریف تمام شد. اگرچه توپ درون محوطه شش قدم بود ولی سمپدوریا از این موقعیت بهره نبرد و یونایتد در عین شگفتی، در یک ضدحمله به گل رسید. بعد از گرفتن توپ از حریف، ضدحمله شیاطین سرخ به ثمر نشست تا مخیتاریان در دقیقه 9 با ضربه سر دروازه حریف را باز کند.

بازی در ادامه جذاب پیگیری شد ولی شاهد گلی نبودیم، تا این که در نیمه دوم در دقیقه 63، پرائت گل تساوی را به ثمر رساند. اما فشار یونایتد برای رسیدن به گل برتری ادامه داشت و ماتا در دقیقه 81 روی پاس خوب مارسیال، با یک بغل پا، بازی را 2-1 کرد.

در نیمه دوم، رومرو، بایی، جونز، تونزیبی، کریک، هررا، فلینی، مارسیال، رشفورد و ماتا وارد زمین شدند.

یونایتد هفته آینده در سوپرجام اروپا به مصاف رئال مادرید می رود.

1878