میدلزبورو 0 - 2 منچسترسیتی؛ صعود آسان تیم گواردیولا به نیمه نهایی جام حذفی

میدلزبورو 0 - 2 منچسترسیتی؛ صعود آسان تیم گواردیولا به نیمه نهایی جام حذفی

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان گواردیولا در یک بازی یک طرفه مقابل میدلزبورو به پیروزی رسیدند تا راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شوند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های میدلزبورو و منچسترسیتی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ساعت 15:45 به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 3: منچسترسیتی در همان ابتدای کار موفق شد به گل برسد. استرلینگ روی سانتر زابالتا در موقعیت خوبی قرار گرفت اما دروازه بان میدلزبورو ضربه او را دور کرد. توپ در برگشت به سیلوا رسید و این بازیکن دروازه را باز کرد.

دقیقه 22: براوو نتوانست ضربه سر گستده را به خوبی مهار کند و زابالتا مجبور شد توپ را از روی خط دروازه دور کند تا نتیجه تغییری نکند.

دقیقه 34: سیلوا با یک حرکت خوب از بین دو بازیکن حریف عبور کرد و توپ را به استرلینگ سپرد. این بازیکن هم با یک ضربه رو به عقب توپ را در موقعیتی مناسب به سانه رساند اما دروازه بان تیم میزبان ضربه ضعیف این بازیکن را مهار کرد.

دقیقه 51: دی بروین روی یک ضد حمله سریع توپ را به استرلینگ سپرد و این بازیکن هم با یک سانتر زمینی آگوئرو را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد اما ضربه تک ضرب این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 67: سیلوا با یک پاس خوب سانه را در سمت چپ زمین صاحب توپ کرد و این بازیکن هم توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد تا آگوئرو گل دوم را بثمر برساند.

دقیقه 71: آگوئرو دروازه حریف را هدف گرفت و استرلینگ روی توپ برگشتی توانست دروازه را باز کند اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

دقیقه 76: میدلزبورو صاحب موقعیت خوبی برای کاهش اختلاف شد اما استونز ضربه سر فابیو که روی حرکت خوب نگدرو صاحب توپ شده بود را از روی خط برگشت داد.

این بازی در نهایت با همان دو گل به سود منچسترسیتی به پایان رسید تا این به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یابد و منتظر مشخص شدن حریف خود در این مرحله بماند.

2031