پیش بازی میدلزبورو - منچسترسیتی؛ محکوم به پیروزی

پیش بازی میدلزبورو - منچسترسیتی؛ محکوم به پیروزی

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان گواردیولا پس از تساوی در دربی کسل کننده شهر منچستر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به پیروزی در خانه تیم قعر جدولی میدلزبورو نیاز دارد. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های میدلزبورو و منچسترسیتی از هفته سی و پنجم لیگ برتر در ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه به مصاف یکدیگر می روند.

منچسترسیتی در حال مهمان میدلزبورو است که با حذف از دیگر رقابت ها تنها هدف باقی مانده اش در این فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. سیتی که پنج شنبه شب در خانه مقابل منچستریونایتد متوقف شد با ۶۵ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته و برای کسب سهمیه به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد. تیم گواردیولا که با کسب یک امتیاز دیگر می تواند بهترین آمار سیتی در بازی های خارج از خانه در تاریخ لیگ برتر را ثبت کند در بازی رفت در آخرین لحظات پیروزی را با تساوی مقابل میدلزبورو عوض کرد اما پیروزی اخیرش در خانه میدلزبورو در مرحله یک چهارم جام حذفی باعث شده با امید زیادی پای به این بازی بگذارد. 

میدلزبورو که چهارشنبه شب پس از ۴ ماه به یک پیروزی ارزشمند مقابل ساندرلند دست یافت هنوز به بقا در لیگ اندک امیدی دارد و به دنبال ثبت دومین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر برای اولین بار پس از سال ۲۰۰۸ است. میدلزبورو رده نوزدهمی برای کسب امتیاز مقابل تیم گواردیولا باید گلزنی کند و همین کار این تیم را مقابل ستارگان هجومی سیتی سخت تر می کند. 

آخرین اخبار تیم ها

براوو که در بازی با منچستریونایتد مصدوم شد احتمالا دیگر در این فصل برای سیتی به میدان نخواهد رفت. سیلوا هم که دربی منچستر را از دست داد حضورش در این بازی در ابهام قرار دارد. استونز هم که سه بازی قبلی سیتی را از دست داده شانس کمی برای رسیدن به این بازی دارد. انتظار می رود گابریل ژسوس هم که در دقایق پایانی بازی با یونایتد به میدان آمد در این بازی از ابتدا در ترکیب سیتی قرار بگیرد. 

رامیرز پس از پشت سر گذاشتن محرومیتش می تواند در این بازی به میدان برود. آیالا و والدز همچنان مصدوم هستند و شانس کمی برای رسیدن به این بازی دارند. 

ترکیب احتمالی تیم ها

آمار و ارقام دو تیم

منچسترسیتی در ۱۱ بازی از ۱۲ بازی اخیر خود در لیگ شکست نخورده است. 

سیتی در ۵ بازی از ۶ بازی خارج از خانه اخیر خود در لیگ حداقل ۲ گل بثمر رسانده است. 

میدلزبورو در ۱۰ بازی اخیر خانگی خود مقابل منچسترسیتی تنها یک بار شکست خورده است. 

سیتی در ۳ بازی از ۵ بازی اخیر خود مقابل میدلزبورو پیروز شده است. 

سیتی با کسب ۱۱ پیروزی خارج از خانه در این فصل لیگ برتر بیشتر از هر فصل دیگری به پیروزی خارج از خانه دست یافته است. 

سیتی تنها در ۲ بازی از ۷ بازی اخیر خود در لیگ پیروز شده است. 

آگوئرو در دو بازی که این فصل مقابل میدلزبورو انجام داده توانسته دو بار گلزنی کند. 

ورزشگاه ریورساید شاهد کم ترین میزان گل در بین ورزشگاه های این فصل لیگ برتر بوده است. 

پیشبینی سایت Who Scored از نتیجه بازی: میدلزبورو ۰-۲ منچسترسیتی

۲۰۳۱