چلسی ۳ - ۰ میدلزبورو؛ یک دست آبی های لندن روی جام

چلسی ۳ - ۰ میدلزبورو؛ یک دست آبی های لندن روی جام

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان کونته با ارائه نمایشی درخشان به پیروزی پرگلی مقابل تیم قعر جدولی میدلزبورو که سقوطش به دسته پایین قطعی شد دست یافتند تا در یک قدمی قهرمانی قرار بگیرند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های چلسی و میدلزبورو از هفته سی و ششم لیگ برتر در ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۲: چلسی در همان ابتدای کار تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه والی آلونسو که روی پاس فابرگاس در فضای خالی صاحب توپ شده بود پس از برخورد با دروازه بان میلزبورو به تیر دروازه اصابت کرد. 

دقیقه ۲۰: هازارد روی پاس بلند آزپیلیکوئتا در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و با یک پاس زمینی زیبا قصد داشت کاستا را در دهانه دروازه صاحب توپ کند اما کاستا نتوانست خودش را به موقع به توپ برساند. 

دقیقه ۲۳: کاستا روی پاس بلند فابرگاس و تعلل مدافع میدلزبورو در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم دروازه میدلزبورو را باز کرد تا در این فصل لیگ برتر بیست گله شود. 

دقیقه ۳۴: چلسی بار دیگر همانند صحنه گل اول توانست دروازه تیم مهمان را باز کند. آزپیلیکوئتا با یک پاس بلند توانست آلونسو را که نفوذ کرده بود پشت مدافع حریف صاحب توپ کند و این بازیکن با یک سر توپ زدن و ضربه محکم گل دوم تیمش را بثمر رساند.

دقیقه ۴۶: تیم میزبان همانند نیمه پیش در ابتدای نیمه دوم تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه محکم پدرو که روی پاس هازارد در موقعیت خوبی قرار گرفته بود به تیر دروازه برخورد کرد. 

دقیقه ۶۵: چلسی کرنر را کوتاه ارسال کرد تا توپ به هازارد برسد. این بازیکن فابرگاس را صاحب توپ کرد و او هم با یک پاس بیرون پای تماشایی توپ را به ماتیچ رساند تا هافبک صربستانی چلسی پس از استپ توپ با سینه دروازه میدلزبورو را برای بار سوم باز کند. 

دقیقه ۷۷: چلسی روی پاس اشتباه بازیکن میدلزبورو یک ضد حمله سریع را ترتیب داد. فابرگاس توپ را در پشت محوطه به کاستا رساند و این بازیکن هم پدرو را صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن با اختلافی اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۹: مدافع میدلزبورو سانتر ارسالی ویلیان برای کاستا را دور کرد. توپ در برگشت به موزس رسید و این بازیکن دروازه میدلزبورو را هدف گرفت اما دروازه بان این تیم با یک عکس العمل تماشایی مانع از باز شدن دوباره دروازه اش شد.

این بازی در نهایت با برتری کامل شاگردان کونته به پایان رسید تا اختلاف چلسی با تاتنهام به ۷ امتیاز برسد و آبی های لندن در صورت پیروزی مقابل وست بروم در بازی جمعه شب برای ششمین بار قهرمان انگلیس شوند. تیم میدلزبورو هم با ۲۸ امتیاز در رده نوزدهم باقی ماند تا به دسته پایین تر سقوط کند.

 ویدیو خلاصه بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031