دورتموند 6 - 2 بایر لورکوزن؛ شش تایی شدن شیرها

دورتموند 6 - 2 بایر لورکوزن؛ شش تایی شدن شیرها

وبسایت رسمی برنامه نود - به گزارش وبسایت نود، از هفته بیست و سوم بوندس لیگا و دیداری حساس بوروسیا دورتموند در زیگنال ایدونا پارک میزبان بایر لورکوزن بود.

به گزارش وبسایت نود، دورتموند در هفته بیست و سوم بوندس لیگا موفق شد با نتیجه پرگل 6-2 لورکوزن را شکست دهد. در این بازی تیم توماس توخل در هر دو نیمه خصوصا در نیمه اول بازی نمایش بسیار خوبی داشت.

دورتموند بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بازی دمبله موفق به باز کردن دروازه لنو شد. بازی خوب دورتموند پس از این گل نیز ادامه یافت و تا پایان نیمه دروازه لنو چند بار دیگر به صورت جدی تهدید شد. بهترین موقعیت برای زدن گل سوم دورتموند را اوبامیانگ از دست داد و نتوانست از مقابل دروازه پاس خوب دمبله را تبدیل به گل کند.

نیمه دوم برای لورکوزن بهتر آغاز شد و خیلی زود بازیکنان این تیم یکی از گل های خورده را جبران کردند. پس از این گل لورکوزن توانست بر بازی حاکم شود در این میان روی ضد حملات بازیکنان دورتموند صاحب موقعیت های خوبی شدند که دمبله یکی از آن ها را با بی دقتی از دست داد. بازی برای دقایقی آرام دنبال شد اما پس از آن دو تیم در عرض 5 دقیقه دو گل دیگر به ثمر رساندند. در ادامه گلزنی بازیکنان دورتموند ادامه داشت و در پایان شکست 6-2 برای لورکوزنی ها رقم خورد.

با این نتیجه دورتموند 43 امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول باقی ماند. لورکوزن با این نتیجه 30 امتیازی باقی ماند و در مکان هشتم جدول ایستاد.

شرح گل ها

عثمان دمبله؛ 1-0 (دقیقه 4): پس از دریافت توپ در پشت محوطه جریمه روی اشتباه آرانگوئیز، دمبله با سرتوپ مدافع پیش رو را از جلو برداشت و با ضربه ای زمینی و دقیق توپ را به گوشه راست دروازه لنو فرستاد.

پیر امریک اوبامیانگ؛ 2-0 (دقیقه 26): ارسال ضربه کرنر از سمت راست با ضربه سر بارترا همراه بود اما توپ در میانه راه به بازیکنی دیگر برخورد کرد و مقابل دروازه به اوبامیانگ رسید و مهاجم گابنی به راحتی گل دوم بازی را به ثمر رساند.

کوین فولاند؛ 2-1 (دقیقه 48): مهاجم لورکوزن پس از حرکت پا به توپ و جا گذاشتن مدافع دورتموند وارد محوطه جریمه شد و با ضربه محکم پای چپ دروازه بورکی را گشود.

پیر امریک اوبامیانگ؛ 3-1 (دقیقه 69): ارسال بلند دمبله در شلوغی محوطه جریمه در دهانه دروازه به اوبامیانگ رسید و او با ضربه سر به راحتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

وندل بورگس؛ 3-2 (دقیقه 74): روی ضربه آزاد مدافع چپ برزیلی لورکوزن از فاصله 25 متری به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

کریستین پولیشیچ؛ 4-2 (دقیقه 77): ارسالی زمینی و رو به بیرون دورم از سمت راست با ضربه دقیق پولیشیچ در گوشه دروازه لنو قرار گرفت.

آندره شورله؛ 5-2 (دقیقه 86): مدافعین لورکوزن روی شورله مرتکب خطای پنالتی شدند و این بازیکن ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد.

رافائل گوئریرو؛ 6-2 (دقیقه 90+1): پاس پولیشیچ در سمت چپ محوطه جریمه به هافبک پرتغالی رسید و او با ضربه ای محکم دروازه لنو را برای ششمین بار باز کرد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

برای دیدن گل های بازی اینجا کلیک کنید

7899