پورموسوی:این برد را به پیشکسوتان خوزستان تقدیم می کنم

پورموسوی:این برد را به پیشکسوتان خوزستان تقدیم می کنم

سرمربی استقلال خوزستان گفت:  بازی سختی بود چون فاصله زمانی کمی داشتیم.

به گزارش کاپ، سیروس پورموسوی در نشست خبری پایان بازی تیمش اظهار داشت: این برد را به پیشکسوتان فوتبال خوزستان تقدیم می کنم. آنها نکات فنی زیادی به ما منتقل کردند. این عزیزان زحمات زیادی کشیدند که ما راه آنها را ادامه دهیم. بازی سختی بود چون فاصله زمانی کمی داشتیم. امروز تغییراتی داشتیم و خداراشکر بچه ها نشان دادند که توانمند هستند. بچه های ما به این باور رسیدند که این روند باید ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: من می خواستم از تمام نفراتم استفاده کنم. من به بازیکنان جوان علاقه دارم. برد امروز کمک می کند تا در آینده بیشتر به آنها میدان دهیم. بچه ها وقتی در سطح آسیا بازی کردند. اینجا هم با تمام وجود بازی می کنند. 

سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه آیا پرداخت یک میلیاردی به این تیم صورت گرفته است یا نه گفت: یک میلیاردی که قرار است به ما بدهند فقط برای ما مسکن است. از مسوولان بانک ملی می خواهم بودجه ما را بدهند تا بازیکنان شرمنده خانواده خود نباشند.

پورموسوی اذعان داشت: خیلی از دوستان به جای اینکه دنبال حل مشکل ما باشند رفتند به دنبال این مسایل که پورموسوی تیمش جوان است. خیلی جاها خدا به ما کمک کرد. امسال ما چند بار وارد کورس شدیم  اما باز هم بچه ها تمرکز خود را از دست دادند. ما سرباز خوزستان هستیم و با تمام وجود بازی می کنیم اما اگر تمرکز این تیم بهم بخورد دیگر  کاری نمی توان کرد.

وی تصریح کرد: ما پله به پله حرکت می کنیم دنبال کسب سهمیه هستیم. امروز از دقیقه اول روی دروازه ماشین سازی حمله کردیم. 

پورموسوی درباره آسیب دیدگی طیبی گفت: طیبی از ناحیه لگن آسیب دیده و دکترها تلاش می کنند تا برسد.