صبای قم صفر - فولاد خوزستان صفر؛ صبا از پس فولاد تمام خوزستانی برنیامد

صبای قم صفر - فولاد خوزستان صفر؛ صبا از پس فولاد تمام خوزستانی برنیامد

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های صبای قم و فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. 

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار که در شهر قم برگزار شد، دو تیم نمایش جالب توجهی نداشتند و نتوانستند موقعیت قابل توجهی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند.

صبای قم

محسن فروزان؛ سید مهدی حسینی؛ کیوان امرایی؛ امید جهانبخش (78- محمد بائوج رضایی)؛ امید نظامی پور؛ مهران امیری؛ میرهانی هاشمی؛ حمید رضا دیوسالار؛میلاد ابطحی (63- منصور تنهایی)؛ حنیف عمران زاده؛ مهرداد بایرامی

سرمربی: صمد مرفاوی

فولاد خوزستان

احسان مرادیان؛ یوسف وکیا؛ ایوب والی؛ محمد اهل شاخه؛ حمید بوحمدان؛ میثم دورقی (81- احمد عبدالله زاده)؛ اسماعیل شریفات (90- هادی حبیبی نژاد)؛ سینا مریدی؛ بختیار رحمانی؛ محمود مطلق زاده (68- مجتبی نجاریان)؛ ساسان انصاری

سرمربی: نعیم سعداوی

صبای قم صفر - فولاد خوزستان صفر

 امید نظامی پور از صبای قم؛ بختیار رحمانی از فولاد خوزستان

  

شرح بازی

دقیقه1: سانتر بازیکنان فولاد از سمت چپ زمین در موقعیت بسیار خوب به ساسان انصاری رسید اما ضربه سر انصاری به شکل خطرناکی با برخورد به دیرک عمودی دروازه برگشت داده شد تا اولین فرصت بازی در همان دقیقه اول شکل بگیرد. 

دقیقه 10: شوت سرکش اما کم دقت بختیار رحمانی از پشت محوطه جریمه صبا با اختلاف نسبتاً زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 15: پاس خوب سید مهدی حسینی در عمق به مهرداد بایرامی رسید و این بازیکن از روی خط محوطه جریمه شوت سنگینی روانه دروازه فولاد کرد که احسان مرادیان به خوبی این شوت محکم را در اختیار گرفت.

دقیقه 25: شوت سنگین محمود مطلق زاده از فاصله حدود 35 متری نتوانست خطر جدی روی دروازه فروزان ایجاد کرده و دروازه بان صبا این توپ را به سادگی مهار کرد. 

دقیقه 38: سینا مریدی از فاصله حدود سی متری با پای چپ شوت نسبتاً محکمی به سمت دروازه فروزان زد که فروزان این بار هم توپ را بدون دردسر مهار کرد. 

دقیقه 46: کرنر ارسالی بختیار رحمانی با شوت بوحمدان همراه شد اما ضربه این بازیکن با برخورد به هاشمی برگشت داده شد.

دقیقه 47: مدافعان صبا ضربه سر مطلق زاده را برگشت دادند اما ضربه انصاری روی توپ برگشتی دروازه صبا را به شدت تهدید کرد که در آخرین لحظات حنیف عمران زاده توپ را از روی خط دروازه دفع کرد. 

دقیقه 54: ضربه آزاد تیم صبا را حنیف عمران زاده با طور مستقیم به سمت دروازه فولاد شوت کرد که مرادیان برای چندمین بار شوت بازیکنان صبا را مهار کرد.

دقیقه 69: جهانبخش از گوشه محوطه جریمه فولاد به سمت دروازه این تیم شوتزنی کرد اما ضربه او در چارچوب نبود و به بیرون رفت. 

دقیقه 2+90: نجاریان بازیکن تعویضی فولاد خوزستان در آخرین دقیقه با یک حرکت پا به توپ به عمق دفاع صبا زد و پس از ورود به محوطه جریمه ضربه پای راست او با فاصله نه چندان زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت. 

برای مشاهده خلاصه بازی صبای قم و فولاد خوزستان اینجا را کلیک کنید. 

2081