فولاد خوزستان 2 - گسترش فولاد تبریز یک/ تیر خلاص فولاد خوزستان در ثانیه های آخر شلیک شد

فولاد خوزستان 2 - گسترش فولاد تبریز یک/ تیر خلاص فولاد خوزستان در ثانیه های آخر شلیک شد

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فولاد خوزستان با گل ثانیه های پایانی میهمان خود را شکست داد. 

به گزارش وب سایت نود، در ادامه گزارش بازی دو تیم فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه غدیر اهواز را می خوانید. 

فولاد خوزستان 2 - گسترش فولاد تبریز یک

فولاد خوزستان

حامد لک، میلاد بدرقه، عبدالله کرمی، عبدالله ناصری، فرزاد جعفری، هادی حبیبی نژاد، احمد عبدالله زاده، سینا مریدی، ایمان مبعلی، نوید عاشوری و فرشاد جانفزا

سرمربی: سیدسیروس پورموسوی

گسترش فولاد تبریز

کوروش مملک، دراگان ژارکوویچ، مسیح زاهدی، میلاد شیخ فخرالدینی، احمد رضا زنده روح، یوسف سیدی، کاخا ، رضا خالقی فر، پیمان بابایی، آندرانیک تیموریان و علیرضا نقی زاده

سرمربی: لوکا بوناچیچ

شرح بازی

دقیقه 20: فولاد خوزستان در گوشه محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شد که ایمان مبعلی با یک پاس عرضی به نوید عاشوری ، این بازیکن را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما شوت عاشوری از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 34: رضا خالقی فر از سمت راست نفوذی را به درون محوطه جریمه فولاد انجام داد و در حالی که دو مدافع را کنار خود می دید، ضربه نه چندان محکمی به سمت دروازه زد که حامد لک توپ را در اختیار گرفت. 

دقیقه 35: ضربه فرشاد جانفزا از پشت محوطه جریمه گسترش فولاد به آرامی در اختیار ملکی دروازه بان گسترش قرار گرفت. 

دقیقه 40: عبدالله زاده از پشت محوطه جریمه پاس زمینی را به پشت مدافعان گسترش فرستاد و عاشوری را در موقعیت بسیار خوب گلزنی قرار داد و این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را از کنار دستان ملکی به گل اول میزبان تبدیل کرد. 

دقیقه 54: کرنر آندرانیک تیموریان از سمت چپ و ضربه سر دراگان زاکویچ به شکل خطرناکی از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه 57: پاس نوید عاشوری به عبدالله ناصری رسید اما ضربه خطرناک این مدافع جلو کشیده به صورت خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 64: ضربه میلاد فخرالدینی در آغوش حامد لک ارام گرفت.

دقیقه 65: شوت از راه دور سینا مریدی با اختلاف زیاد از بابای دروازه گسترش به بیرون رفت.

دقیقه 71: سانتر عبدالله ناصری درون محوطه جریمه به رحیم زهیوی رسید اما ضربه این بازیکن با بدشانسی پس از برخورد به پای مدافع گسترش به کرنر رفت.

دقیقه 76: سانتر فرشاد جانفزا در دهانه دروازه تنها یک ضربه کوچک نیاز داشت تا تبدیل به گل شود اما ذلیکانی نتوانست دروازه گسترش را باز کند و یکی از بخت های مهم بازی برای فولاد از دست رفت.

دقیقه 80: گسترش فولاد روی خطای بازیکنان فولاد خوزستان در محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد. خالقی فر پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه را به چپ دروازه فولاد زد که حامد لک این ضربه را مهار کرد و در برگشت کاخا به سمت دروازه شوت کرد که این بار هم لک توپ را برای بار دوم برگشت داد اما توپ برگشتی این بار توسط به گل تبدیل شد. 

دقیقه 6+90: تیم فولاد روی خطای مدافعان گسترش فولاد در محوطه جریمه صاحب یک پنالتی شد که رحیم زهیوی ضربه پنالتی را آرام و بر خلاف جهت حرکت ملکی دروازه بان گسترش به گل دوم خوزستانی ها تبدیل کرد. 

پایان بازی

فولاد خوزستان 2 - گسترش فولاد تبریز یک

 خلاصه بازی فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز را  اینجا ببینید.