بلکبرن 1 - 2 منچستر یونایتد؛ زلاتان حکم صعود منچستر را امضا کرد

بلکبرن 1 - 2 منچستر یونایتد؛ زلاتان حکم صعود منچستر را امضا کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد با کسب پیروزی در زمین بلکبرن به دور بعدی جام حذفی انگلیس راه یافت.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد در ادامه روند خوب خود در ماه های اخیر موفق شد مقابل بلکبرن بردی ارزشمند کسب کند و به مرحله بعدی جام حذفی انگلیس راه یابد. این رقابت ها که دیروز آغاز شده بودند امروز با برد تاتنهام ادامه یافت و بعد از آن دیدار نوبت منچستر یونایتد بود تا با شکست بلکبرن به دور یک هشتم نهایی رقابت ها برسد. در این بازی ابتدا تیم میزبان به گل دست یافت اما در ادامه گل های رشفورد و ایبراهیمویچ برد 2-1 تیم مورینیو را رقم زد.

 در این بازی مورینیو از زلاتان و پوگبا در ترکیب اصلی استفاده نکرده بود اما در نیمه دوم و در حالی که بازی با تساوی پیش می رفت مجبور به استفاده از این دو بازیکن شد. بازی با گلزنی بازیکنان تیم میزبان آغاز شد اما مارکوس رشفورد خیلی زود گل مساوی را به ثمر رساند. در نیمه دوم هم زلاتان پس از ورودش به زمین موفق به زدن گل برتری منچستر یونایتد شد.

شرح گل ها

دانیل گراهام (دقیقه 17)

پاس ماروین امس درون محوطه به گراهام رسید و او با ضربه پای چپ از سمت راست محوطه گل اول بازی را به ثمر رساند.

مارکوس رشفورد (دقیقه 27)

پاس مخیتاریان از میانه میدان رشفورد را در موقعیت تک به تک قرار داد و او پس از دریبل دروازه بان به راحتی گل مساوی را به ثمر رساند.

زلاتان ایبراهیموویچ (دقیقه 75)

پاس پوگبا زلاتان را درون محوطه در موقعیتی مناسب صاحب توپ کرد و ضربه محکم و زمینی زلاتان از سمت چپ محوطه جریمه در زاویه مخالف قرار گرفت.

ترکیب دو تیم

برای دیدن خلاصه بازی اینجا کلیک کنید

7899