مخیتاریان: همه جام ها برای منچستر یونایتد مهم هستند

مخیتاریان: همه جام ها برای منچستر یونایتد مهم هستند

وبسایت رسمی برنامه نود - هنریک مخیتاریان بعد از کمک به راهیابی منچستر یونایتد به دور بعد FA Cup می گوید که این تیم تمام تورنمنت ها را جدی می گیرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در جریان پیروزی 4-0 یونایتد مقابل ویگان در دور چهارم FA Cup، ملی پوش ارمنستانی چهارمین گل فصل خود را به ثمر رساند و حالا شیاطین سرخ تنها تیم انگلیسی هستند که در هر چهار تورنمنت مختلف حضور دارند. مخیتاریان در مصاحبه با MUFC TV گفت:

ما همه رقابت ها را جدی می گیریم. برای منچستر یونایتد همه جام ها مهم هستند. هر عنوان اهمیت خود را دارد. مهم نیست که جام حذفی باشد، یا لیگ یا لیگ اروپا، می خواهیم بهترین عملکرد خود را ارائه کرده و برای فتح همه آنها تلاش کنیم.

مورینیو هم در دور چهارم جام حذفی به تعدادی از بازیکنان جوانی مثل یوئل پریرا و اکسل توانزبی و کسانی که در طول فصل کمتر به میدان رفته اند، فرصت بازی داد و ستاره سابق دورتموند در این رابطه افزود:

برای آنها فوق العاده است که اولین بازی خود را انجام دهند. به عنوان یک بازیکن این را می دانید که وقتی بازیکنان جوان به ترکیب تیم می آیند، باید به آنها کمک کنید و توصیه هایی برایشان داشته باشید و فکر می کنم هر دوی آنها خوب کار کردند و تجربه فوق العاده ای برای آنها شد.

1771