لیورپول 0-0 منچستر یونایتد؛ تساوی بی حاصل در آنفیلد

لیورپول 0-0 منچستر یونایتد؛ تساوی بی حاصل در آنفیلد

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلستان دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که در نهایت با تساوی 0-0 به کار خود پایان دادند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در آخرین بازی از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلستان، دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به تساوی 0-0 دست یافته و شمار امتیازات خود را به 14 و 17 افزایش دادند که تغییری در جایگاه هیچ کدام از دو تیم ایجاد نکرد و به ترتیب در رتبه هفتم و چهارم باقی ماندند.

دقیقه '29: اولین ضربه در چارچوب بازیکنان لیورپول بعد از گذشت نیم ساعت ثبت شد؛ ارسال هندرسون از سمت راست در تیر دوم با ضربه سر فیرمینو به راحتی در اختیار دخیا قرار گرفت.

نیمه اول این مسابقه بسیار سرد و کسل کننده و بیشتر در میانه میدان دنبال شد و هیچکدام از دو تیم موفق به خلق موقعیت گلزنی خطرناکی نشدند تا با تساوی بدون گل به رختکن بروند. ضمن اینکه دو بازیکن از تیم میهمان، کارت زرد دریافت کردند.

با شروع نیمه دوم، بازی جان تازه ای به خود گرفت و هر دو تیم، مخصوصاً لیورپول میزبان میل بیشتری به پیروزی نشان دادند.

دقیقه '58: امره جان داخل محوطه یونایتد صاحب توپ شد و پس از عبور از میان دو مدافع این تیم، ضربه زمینی خود را روانه دروازه کرد که دخیا با واکنشی عالی توپ را برگشت داد.

دقیقه '60: آدم لالانا به جای استوریج وارد میدان شد.

دقیقه '71: ضربه محکم و تماشایی کوتینیو از راه دور با واکنش استثنایی دخیا به کرنر فرستاده شد.

دقیقه '77: وین رونی، کاپیتان نیمکت نشین شیاطین سرخ به جای مارکوس رشفورد به بازی آمد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

ویدئوی خلاصه بازی را از اینجـــا ببییند.

1771