پورموسوی:مشکلات استقلال خوزستان ادامه دارد/هواداران به افشین کمک کنند

پورموسوی:مشکلات استقلال خوزستان ادامه دارد/هواداران به افشین کمک کنند

سرمربی استقلال خوزستان گفت:پیکان تیم خوبی است و کادر فنی خوبی دارد و از بازیکنان خوبی سود می برد.

به گزارش کاپ،سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار داشت:یکی از حساس ترین بازی های فصل ما در پیش است.مسابقه مشکلی داریم.پیکان تیم خوبی است و کادر فنی خوبی دارد و از بازیکنان خوبی سود می برد.در بازی رفت می توانستیم یک امتیاز را بگیریم اما سه امتیاز را واگذار کردیم.امیدوارم پیش بازی خوبی برای بازی در لیگ قهرمانان باشد.

وی درباره وضعیت مالی باشگاه استقلال خوزستان گفت:مشکلات استقلال خوزستان ادامه دارد اما نا امید نیستیم.امیدواریم در6 روز باقی مانده بخشی از مطالبات پرداخت شود.ما از نظر فنی مشکل نداریم و مشکل مان فقط مالی است.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد:قبلا همه پرداخت ها به موقع بود اما گروه اخیرا با مشکل روبرو شده است.کارگران گروه ملی 4،5 ماه است حقوق نگرفته اند.امیدوارم آنها هم به حقوق شان برسند.ما بیشتر نگران کارگران گروه ملی هستیم.اگر مشکلات آنها حل شود مشکل ما هم حل می شود.

پورموسوی درباره شناختش از حریفان آسیایی استقلال خوزستان بیان داشت:بازی تیم قطری را دیده ام.در روزهای آینده باز هم حریفان را آنالیز می کنیم.ما پس از بازی پیکان در تهران می مانیم.صرف نمی کند برای یک روز به اهواز برگردیم.

وی درباره اینکه آرش افشین در بازی گذشته استقلال خوزستان با هواداران تیمش درگیر شد گفت:افشین بازیکن بزرگی است.ما نمی توانیم بگوییم او بازیکن جوانی است و تازه به اینجا رسیده است.افشین سال ها زحمت کشیده است.از حضور او در استقلال خوزستان خوشحالیم.از هواداران خواهش کردیم به او کمک کنند تا بتواند به تیم کمک کند.باید وزنه ای که روی افشین هست را کمک کنیم و برداریم.