آرسنال 2 - 0 هال سیتی؛ بازگشت به مسیر پیروزی با دبل سانچز

آرسنال 2 - 0 هال سیتی؛ بازگشت به مسیر پیروزی با دبل سانچز

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان ونگر با درخشش الکسیس سانچز موفق به شکست هال سیتی شدند تا اندکی از فشارها روی آن ها کاسته شود و با روحیه بهتری به مصاف بایرن مونیخ بروند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های آرسنال و هال سیتی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ساعت 16 به مصاف یکدیگر رفتند.

آرسنال

چک، بیرین، موستافی، کوشیلینی، گیبس، چمبرلین، کوکلین، والکات، اوزیل، ایووبی، سانچز

نیمکت: اوسپینا، مونریال، گابریل، الننی، ولبک، ژیرو

لحظات حساس بازی

دقیقه 14: گروسیکی روی پاس تماشایی اندیایه در موقعیت خوبی قرار گرفت و توانست توپ را برای نیاسه سانتر کند اما چک با یک عکس العمل به موقع ضربه سر این بازیکن را دور کرد.

دقیقه 17: ستاره شیلیایی آرسنال یک موقعیت طلایی را برای گلزنی از دست داد. چمبرلین با یک پاس زیبا قصد پا به توپ کردن ایووبی را داشت اما توپ پس از دخالت مدافع هال در موقعیتی خوب به سانچز رسید. ضربه این بازیکن اما به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 26: سانچز سانتر زیبایی را به روی دروازه فرستاد اما ضربه اوزیل در چارچوب نبود و به بیرون رفت.

دقیقه 34: حملات آرسنال سرانجام نتیجه داد و این تیم روی یک صحنه جنجالی به گل رسید. مدافع هال ضربه ایووبی را در شلوغی محوطه جریمه از روی خط برگشت داد اما توپ به سانچز رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به دستان دروازه بان هال به دست خودش خورد و وارد دروازه شد. داور باوجود اعتراض بازیکنان هال این گل را مردود اعلام نکرد.

دقیقه 52: هال در ابتدای نیمه دوم روی یک ضد حمله سریع می توانست به گل برسد اما پیتر چک با یک عکس العمل خوب ضربه بازیکن این تیم را به کرنر فرستاد.

دقیقه 54: گیبس با خطا مانع از تک به تک شدن مارکوویچ با چک شد. داور مدافع آرسنال را با کارت زرد جریمه کرد که با اعتراض بازیکنان هال سیتی که اعتقاد داشتند داور باید او را اخراج می کرده مواجه شد.

دقیقه 80: بازیکنان هال کرنر را کوتاه ارسال کردند. المحمدی سانتر خوبی به روی دروازه فرستاد اما ضربه سر نیاسه به بیرون رفت.

دقیقه 91: آرسنال روی یک ضد حمله سریع بازیکنان هال را غافلگیر کردند. سانچز از بیرون آمدن دروازه بان هال از دروازه اش استفاده کرد و توپ را در دهانه دروازه برای لوکاس ارسال کرد. مدافع هال ضربه سر این بازیکن را با دست دور کرد تا داور بازی ضمن اعلام خطای پنالتی این بازیکن را با کارت قرمز مستقیم اخراج کند. سانچز ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا شاگردان ونگر با شکست هال سیتی به مسیر پیروزی بازگردند.

آرسنال با این پیروزی 50 امتیازی شد تا بالاتر از منچسترسیتی در رده سوم جدول قرار بگیرد.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید از اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

 2031