پیش بازی آرسنال - هال سیتی؛ نیاز مبرم توپچی ها به سه امتیاز

پیش بازی آرسنال - هال سیتی؛ نیاز مبرم توپچی ها به سه امتیاز

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان ونگر که چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان مهمان بایرن مونیخ هستند برای جبران نتایج اخیر خود و عقب نیفتادن از رقبا به سه امتیاز بازی با هال سیتی نیاز دارند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های آرسنال و هال سیتی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ساعت 16 روز شنبه به مصاف یکدیگر می روند.

آرسنال در حالی از هال سیتی آماده پذیرایی می کند که انتقادها از آرسون ونگر به اوج رسیده و شایعات زیادی در مورد آینده این مربی منتشر می شود. آرسنال که با قبول دو شکست پیاپی مقابل واتفورد و چلسی هفته بدی را پشت سر گذاشت برای باقی ماندن در کورس سهمیه لیگ قهرمانان به پیروزی خانگی مقابل هال سیتی نیاز دارد. آرسنال در 5 بازی اخیر خود در لیگ تنها به 2 پیروزی دست یافته و همین باعث شده به رده چهارم جدول سقوط کنند و اختلاف شان با چلسی صدرنشین به 12 امتیاز برسد.

هال سیتی که پس از آمدن مارکو سیلوا پرتغالی به تیم متفاوتی تبدیل شده با روحیه بالایی به امارات می رود. هال با مربی جدید خودش نه تنها به یک امتیاز در اولترافورد دست یافت بلکه هفته گذشته با ارائه نمایشی خوب موفق شد با نتیجه 2-0 مقابل لیورپول به پیروزی برسد و امیدوار است روند خوب خودش مقابل تیم های بالای جدول این هفته هم ادامه پیدا کند. هال که پیش از آمدن سیلوا در قعر جدول قرار داشت با نتایج خوبی که گرفته توانسته به رده هجدهم برسد و در یک امتیازی سوانزی در رده هفدهم قرار بگیرد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آخرین اخبار دو تیم

هکتور بیرین پس از مصدومیت در بازی با چلسی و با تشخیص کادر پزشکی به تمرینات آرسنال بازگشته اما حضورش در ترکیب ابتدایی بازی فردا مشخص نیست. انتظار می رود الننی که از جام ملت های افریقا بازگشته با وجود مصدومیت جزئی که دچارش است با توجه به مصدومیت رمزی و محرومیت ژاکا در این بازی از ابتدا به میدان برود.

دنی ولبک که پس از چند ماه مصدومیت در هفته های اخیر به عنوان یار تعویضی به میدان رفته ممکن است برای اولین بار از ماه می سال 2016 در ترکیب ابتدایی آرسنال در لیگ قرار بگیرد. رسانه های انگلیس در روزهای اخیر از احتمال نیمکت نشینی پیتر چک در این بازی خبر دادند. ژیرو در بازی مقابل چلسی روی نیمکت نشست اما پس از ورود به زمین موفق به گلزنی شد و انتظار می رود در این بازی بار دیگر به ترکیب ابتدایی بازگردد.

المحمدی از جام ملت های افریقا بازگشته اما حضورش در ترکیب ابتدایی هال مشخص نیست. ابل هرناندز و مایکل داوسون به دلیل مصدومیت حدود یک ماه دور از میادین خواهند بود.

آمار دو تیم

هال سیتی در 7 بازی از 8 بازی اخیر خود در خارج از خانه نتوانسته گلزنی کند.

آرسنال در 13 بازی اخیر خود مقابل هال سیتی در تمامی رقابت ها شکست نخورده است.

هال در 11 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ نتوانسته پیروز شود.

آرسنال در 12 بازی از 13 بازی اخیر خود مقابل هال سیتی توانسته حداقل 2 گل بثمر برساند.

آرسنال در 7 بازی از 8 بازی اخیر خود مقابل هال سیتی به پیروزی رسیده است.

الکسیس سانچز که در جریان پیروزی 1-4 توپچی ها مقابل هال سیتی در نیم فصل نخست موفق شد دو بار گلزنی کند در سه بازی اخیر خود مقابل این تیم روی 6 گل اثر مستقیم گذاشته است.

پیشبینی سایت Who Scored از نتیجه بازی: آرسنال 2-1 هال سیتی

2031