هال سیتی 1-4 آرسنال؛ صعود به رده دوم با کسب پیروزی پر گل

هال سیتی 1-4 آرسنال؛ صعود به رده دوم با کسب پیروزی پر گل

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال با پیروزی مقابل هال سیتی موقتاً به رده دوم جدول صعود کرد.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال عصر شنبه در هفته پنجم رقابت های لیگ جزیره موفق شد در خانه هال سیتی این تیم را با نتیجه 4-1 شکست دهد تا با کسب سه امتیاز دیگر، ده امتیازی شود و به رده دوم جدول صعود کند.

در یکی از چهار دیدار همزمان عصر شنبه از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، هال سیتی در ورزشگاه خانگی خود کی سی استادیوم میزبان آرسنال بود. دو تیم برای این مسابقه با ترکیب زیر وارد زمین شدند.

هال سیتی

یاکوپوویچ، ال محمدی، لیورمور، دیویس، رابرتسون، میلر، هادلستون، چلوکاس، دیومونده، هرناندز، اسنودگرس

ذخیره ها:مگوایر، مالونی، امبوکانی، کین، هنریکسن، مارشال، میسون

آرسنال

چک، بیرین، موستافی، کوشیلنی، مونرئال، کوکلین، کازورلا، والکات، اوزیل، یوبی، سانچز

ذخیره ها:گیبز، لوکاس پرز، اوسپینا، چمبرلین، هولدینگ، ژاکا، ال ننی.

آرسنال در نیمه اول تیم برتر میدان بود و خیلی زود موفق شد برتری اش را به حریف دیکته کند.

دقیقه 17: آلکسیس سانچز ستاره اول این روزهای خط حمله آرسنال همچون بازی قبل موفق به گلزنی شد. این گل روی پاس یوبی به ثمر رسید و باعث شد جریان بازی دچار تغییر شود و آرسنال بهتر توپ را به گردش در آورد.

دقیقه 40: لیورمر درون محوطه مرتکب خطای هند شد و داور نه تنها نقطه پنالتی را نشان داد، بلکه او را از زمین بازی اخراج کرد تا کار میزبان سخت تر از قبل بشود. البته هال سیتی خوش شانس بود که ضربه سانچز تبدیل به گل نشد. ضربه مهاجم آرسنال توسط دروازه بان میزبان مهار شد.

دقیقه 55: فشار آرسنال در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد تا اینکه والکات موفق شد گل دوم آرسنال را به ثمر برساند تا تقریباً خیال توپچی ها راحت شود. این گل هم با پاس یوبی به ثمر رسید.

دقیقه 79: پیتر چک روی امبوکانی مرتکب خطا شد، او کارت زرد دریافت کرد و داور یک پنالتی برای هال سیتی اعلام کرد که اسنودگراس آن را تبدیل به گل کرد.

دقیقه 83: آرسنال نگذاشت تا حریف عرصه را تنگ کند، چهار دقیقه بعد از آن که بازی 2-1 شد، سانچز باز هم در نقش گلزن ظاهر شد.

دقیقه 90+: در نهایت نیز ژاکا تعویضی با یک ضربه از بیرون محوطه جریمه، گل چهارم را برای آرسنال به ثمر رساند تا تیم ونگر با نتیجه خوب 4-1 میزبانش را شکست دهد.

آرسنال با این برد، ده امتیازی شد و فعلاً به رده دوم رفت. آنها با تفاضل گل بهتر و گل زده بیشتر نسبت به اورتون و چلسی، در این جایگاه ایستاده اند. رتبه ای که می تواند بعد از بازی های هفته پنجم دچار تغییر شود. هال سیتی هم در رده دهم ایستاده است.

2021