کریک: حضور در جمع چهار تیم برتر، برای منچستریونایتد جشن گرفتن ندارد!

کریک: حضور در جمع چهار تیم برتر، برای منچستریونایتد جشن گرفتن ندارد!

وبسایت رسمی برنامه نود - کریک معتقد است منچستریونایتد فقط باید به فتح لیگ برتر راضی باشد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد بعد از جدایی فرگوسن در سال 2013، هنوز نتوانسته قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد و در این فصل هم با تیم صدرنشین جدول، 14 امتیاز اختلاف دارد، در حالی که شیاطین سرخ تلاش می کنند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را با حضور در بین 4 تیم برتر لیگ به دست آورند، کریک اعتقاد دارد کسب سهمیه نباید باعث خوشحال و رضایت کامل یونایتد شود و جشن واقعی شیاطین سرخ زمانی است که آن ها فاتح لیگ برتر شوند:

حضور در رتبه چهارم، سوم یا حتی دوم، چیزی نیست که باعث شود جشن بگیریم و کاملاً خوشحال شویم. درست است که حضور در لیگ قهرمانان برای بازیکنان و کادر باشگاه اهمیت دارد. منچستریونایتد باشگاهی متعلق به لیگ قهرمانان است، همه بازیکنان سطح بالا خواهان حضور در چنین جامی هستند و یونایتد هم باید در این تورنمنت معتبر حضور داشته باشد ولی جشن گرفتن واقعی زمانی است که بتوانیم فاتح لیگ برتر شویم.

البته که باید تلاش کنیم به جمع چهار تیم برتر برسیم و برای تحقق این مهم، فرصت پیش روی خود داریم ولی این باید حداقل خواسته های کلی مان باشد و نباید به عنوان هدفی نهایی تلقی شود و سپس بابت آن جشن بگیریم. باشگاه باید قهرمان لیگ برتر شود و سپس جشن بگیرد.

1878