بازی بزرگداشت برای مایکل کریک با حضور ستارگان سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس

بازی بزرگداشت برای مایکل کریک با حضور ستارگان سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس

وبسایت رسمی برنامه نود - خرداد 96 بازی بزرگداشتی برای مایکل کریک برگزار خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، بعد از 11 سال حضور در منچستریونایتد و کسب ده عنوان معتبر با شیاطین سرخ، در پایان فصل جاری بازی بزرگداشتی برای مایکل کریک برگزار خواهد شد. کریک 35 ساله در سال 2006 به منچستریونایتد پیوست و تا پایان فصل جاری با شیاطین سرخ قرارداد دارد و هنوز وضعیت آینده اش مشخص نیست. اما به پاس بیش از یک دهه فعالیت در یونایتد، باشگاه انگلیسی با انجام بازی بزرگداشت، قصد دارد از تلاش های این بازیکن تقدیر کند.

تمام درآمدهای حاصله از این مسابقه به انجمن های خیریه تعلق می گیرد. قرار است بازی بزرگداشت روز یکشنبه 14 خرداد 96 بین تیم منتخب منچستریونایتد در سال 2008 و تیم منتخب کریک، برگزار شود.

در تیم منتخب سال 2008 منچستریونایتد بازیکنانی نظیر فن درسار، نویل، فردیناند، اسکولز و گیگز به میدان خواهند رفت و قرار است در تیم منتخب کریک، ستارگانی نظیر اوون، جرارد و لمپارد پا به توپ شوند. نام سایر بازیکنان نیز به زودی اعلام خواهد شد.

کریک در مورد بازی بزرگداشتش چنین گفت:

11 سال بازی کردن برای بزرگترین باشگاه دنیا، چیزی است که بسیار به آن افتخار می کنم. همچنین بسیار خوشحالم و احساس غرور دارم که باشگاه بازی بزرگداشتی را برای من تدارک دیده است. این مسابقه برای من و خانواده ام بسیار خاص خواهد بود. واقعاً مایه مسرت و افتخار من است که این فرصت نصیبم شده است. از این که می توانم دوباره در کنار هم تیمی های سابقم به میدان بروم واقعاً هیجان زده هستم.

1878