کریک: منچستریونایتد، آخرین تیم من در انگلیس است

کریک: منچستریونایتد، آخرین تیم من در انگلیس است

وبسایت رسمی برنامه نود - کریک عنوان کرده که در تیم انگلیسی دیگری بازی نمی کند.

به گزارش وبسایت نود، مایکل کریک هافبک انگلیسی منچستریونایتد فقط تا پایان فصل با شیاطین سرخ قرارداد دارد و هنوز برای تمدید قراردادش مذاکره ای صورت نگرفته است. با این وجود کریک در مصاحبه اخیرش عنوان کرده در صورت جدایی از یونایتد، در تیم انگلیسی دیگری بازی نمی کند:

قطعاً در تیم انگلیسی دیگری بازی نمی کنم، من دوران خوبی در منچستریونایتد داشته ام و نمی خواهم به تیم دیگری در لیگ انگلیس بروم. فعلاً از فوتبال بازی کردن لذت می برم و به تابستان فکر نمی کنم. اکنون تمرکزم روی بازی خودم و اهداف تیم در این فصل است، در مورد بقیه مسائل می توان در زمان مناسب فکر کرد. طبیعی است که وقتی به این سن و سال می رسید، صحبت هایی در مورد آینده و جایگاه تان در ترکیب تیم پرسیده شود ولی من به بازی خودم فکر می کنم و این که بتوانم در ترکیب تیم به هم تیمی هایم کمک کنم.

کریک همچنین در مورد مورینیو چنین گفته است:

مورینیو مربی موفقی است که در هر تیمی بوده توانسته به عناوین مختلف برسد. مورینیو همیشه به دنبال قهرمانی و کسب موفقیت است. این همان چیزی است که در منچستریونایتد به دنبالش هستید. درست است در لیگ به صدر جدول نزدیک نیستیم ولی فعلاً جام اتحادیه را برده ایم و به دنبال کسب جام دیگری هستیم. او ما را به سمت جلو می راند و تشنه عنوان دیگری است. مورینیو به شدت در پی کسب جام های دیگری است.

1878