بائوزا: درهای تیم ملی آرژانتین به روی ایکاردی بسته نشده است

بائوزا: درهای تیم ملی آرژانتین به روی ایکاردی بسته نشده است

وبسایت رسمی برنامه نود - ادگاردو بائوزا، سرمربی تیم ملی آرژانتین جمعه شب به دیدار بازیکنان آرژانتینی اینتر رفت و پس از آن اعلام کرد که ایکاردی می تواند به تیم ملی دعوت شود.

به گزارش وب سایت نود، سرمربی تیم ملی آرژانتینی روز یک شنبه را در تورین به سر می برد و به تماشای دربی ایتالیا بین یوونتوس و اینتر خواهد نشست.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، بائوزا پس از صرف شام با مائورو ایکاردی و اور بانگا در رستوران خاویر زانتی اعلام کرد که در های تیم ملی به روی مهاجم اینتر باز است. وی در گفت و گو با FC RADIO ESPN اعلام کرد:

فردا به تورین خواهم رفت تا با هیگواین و دیبالا ملاقات کنم. امروز جلسه تمرینی اینتر را از نزدیک مشاهده کردم و با بانگا و ایکاردی حرف زدم. ایکاردی می داند که ما از پیشرفت وی با خبر هستیم و او را تحت نظر داریم. مائورو در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی دارد و می تواند به تیم ملی دعوت شود. من دوست دارم بدون خبر قبلی و ناگهانی سفر کنم و به گفت و گو با بازیکنانم بپردازم. لیست دعوت شدگان بعدی به تیم ملی بسیار پیچیده خواهد بود زیرا ما 14 بازیکن داریم که در صورت گرفتن کارت زرد محروم خواهند شد. با این وجود گونزالو هیگواین اولین گزینه من برای خط حمله خواهد بود، در حالی که لوکاس پرتو نیز عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است.

ایکاردی در 134 بازی خود برای نراتزوری موفق به زدن 69 گل و ثبت 23 پاس گل شده است. وی در این فصل 15 گل زده و 8 پاس گل داده است. با این حال ایکاردی تنها یک بار موفق به تیم ملی آرژانتین شده است.

4416