رسمی؛ فرانک لمپارد با دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد

رسمی؛ فرانک لمپارد با دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - فرانک لمپارد بازنشستگی خود را اعلام کرد.

به گزارش وبسایت نود، فرانک لمپارد هافبک سابق تیم های وستهم، منچسترسیتی، چلسی و تیم ملی انگلیس، از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد. لمپارد 38 ساله بعد از 21 سال حضور در عرصه فوتبال حرفه ای، کفش هایش را آویخت. این بازیکن انگلیسی 106 بار پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرد. لمپارد ماه نوامبر پس از تمام قراردادش با نیویورک سیتی این تیم را ترک کرد و حالا چند ماه پس از جدایی از این تیم، بازنشستگی خود را اعلام کرد.

او در توضیحش برای بازنشستگی این چنین گفته است:

بعد از 21 سال حضور در فوتبال، اکنون به این نتیجه رسیدم که زمان مناسب برای آویختن کفش هایم فرارسیده است. در حالی که پیشنهادهای خوبی از داخل و خارج از کشور دریافت کرده بودم ولی احساسم این بود که زمان آن رسیده که فصلی جدید را در زندگی ام آغاز کنم. به جام هایی که بردم افتخار می کنم، از این که بیش از 100 بار توانستم پیراهن تیم ملی کشورم را به تن کنم و بیش از 300 گل در دوران حرفه ای بازی ام به ثمر برسانم، حس غرور دارم.

فرانک لمپارد فوتبالش را از وستهم آغاز کرد و در سال 2001 به چلسی رفت، او طی 13 فصل حضور در استمفوردبریج 648 بازی برای آبی های لندن انجام داد و موفق به زدن 211 گل شد. لمپارد در طی سیزده سال بازی در چلسی، به 13 جام هم دست یافت.

1878