کاظمی:یک پخ روی دروازه حریف نکردیم

کاظمی:یک پخ روی دروازه حریف نکردیم

سرمربی ماشین سازی گفت:یک پخ روی دروازه حریف نکردیم.

به گزارش کاپ،فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال اظهار داشت:برخی اوقات سکوت علامت رضایت است اما بعضی وقت ها سکوت علامت تسلیم است.یک پخ روی دروازه حریف نکردیم. کتک خوردیم و تحقیر شدیم. بازیکنان یک درصد برنامه‌های ما را انجام ندادند. باید در این زمین راحت‌تر بازی می‌کردیم اما استقلال راحتتر بازی کرد. تیمی‌ که خواهان برد است نباید دفاعش در 6قدم باشد.ما در 7 قدم هم نبودیم به غیر از حاج محمدی کسی در تیم ما کار نکرد.یک مقداری هم پیام صادقیان در نیمه اول خوب بود.در مجموع، نه جنگیدیم و نه دویدیم.

وی ادامه داد:گل اول اگر آفساید بود شیرازه ما را از هم پاشاند.البته این بازی هیچ چیزی اش به داوری ربطی نداشت.

سرمربی ماشین سازی افزود:استقلال روی بی ادعایی اش برد.من گفتم یک تاکتیک باید داشته باشیم.بچه ها امروز روی اوت دستی مشکل داشتند.یک مشت برای دل شان بازی می کنند.این بچه ها خلاقیت فردی ندارند که کاری کنند.امروز بدترین روز زندگی ورزشی من بود.امروز هیچ چیزی نداشتیم و من نمی توانم از خودم دفاع کنم.من در هر تیمی بوده ام در هر مسابقه بازیکنانم بارها با دروازه بان حریف تک به تک می شوند.امروز به دروازه حریف نرسیدیم.

کاظمی درباره اینکه آیا همچنان به ماندن ماشین سازی در لیگ برتر امیدوار است یا نه گفت:بله امید دارم.یک سری باید بیرون بنشینند تا مشکل حل شود.