مالک ماشین‌سازی: قرارداد بازیکن ما فسخ نشود، از خیبر شکایت می‌کنیم

مالک ماشین‌سازی: قرارداد بازیکن ما فسخ نشود، از خیبر شکایت می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت در صورتی که مشکل این باشگاه با خیبر خرم‌آباد حل نشود، از این باشگاه شکایت خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم،‌ امیر شهیم مهاجم نیم‌فصل اول تیم ماشین‌سازی تبریز در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، قرارداد 4.5 ساله‌ای با باشگاه خیبر خرم‌آباد امضا کرد و رسماً به جمع شاگردان عبدالله ویسی اضافه شد.

در پی این اتفاق،‌ باشگاه ماشین‌سازی تبریز امروز (جمعه) بیانیه‌ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: «درباره  خبر جدایی آقای امیر شهیم اقدامات قانونی لازم در تاریخ‌های 18 و 25 بهمن ماه به صورت مکتوب و از طرف مالکیت باشگاه و هیئت فوتبال استان، با توجه به بلاتکلیفی باشگاه در آن برهه زمانی انجام شده و قرارداد ایشان غیرقانونی و براساس مقررات، باعث محرومیت خود بازیکن و باشگاه خیبر خرم‌آباد خواهد شد».

یونس قربانی مالک باشگاه ماشین‌سازی، در پاسخ به این پرسش که آیا از باشگاه خیبر و مهاجم 18 ساله این تیم شکایت خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: اگر موضوع به صورت دوستانه حل و این قرارداد غیرقانونی فسخ نشود، قطعاً موضوع را از مراجع قانونی پیگیری و شکایت خود را دنبال خواهیم کرد.

۴۱۵۴