انریکه: می توانیم با غیبت اینیستا و بوسکتس کنار بیاییم

انریکه: می توانیم با غیبت اینیستا و بوسکتس کنار بیاییم

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا در حالی در نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت که ابن تیم نمی تواند از اینیستا و بوسکتس به دلیل مصدومیت در ترکیب خود استفاده کند.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا و اتلتیکو مادرید چهارشنبه شب باید در دیدار نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف یکدیگر بروند، این در حالی است که بارسلونا نمی تواند از اینیستا و بوسکتس در ترکیب خود بهره ببرد. با این حال لوییز انریکه به هواداران بارسلونا اطمینان داده است که این تیم می تواند با غیبت این دو هافبک کلیدی کاتالان ها کنار بیاید. بارسلونا در غیبت این دو بازیکن مقابل یکشنبه گذشته مقابل بتیس با نتیجه 1-1 متوقف شد و باید در نبردی دشوارتر به مصاف دفاع سر سخت اتلتی برود. با این حال لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار اعلام کرد بازیکنان حاضر در ترکیب بارسلونا می تواند جای خالی اینیستا و بوسکتس را پر کند:

بازیکنان قدرتمندی در اختیار دارم و از این بابت بسیار خوشحالم، تا به اینجای فصل لحظات سختی را پشت سر گذاشته ایم و موفق شده ایم بر مصدومیت های موجود غلبه کنیم. در حال حاضر وقت خوبی نیست که درباره مصدومان بارسلونا صحبت کنیم چرا که آن ها در اینجا حاضر نیستند و علاوه بر آن همه ما باید به یکدیگر کمک کنیم تا یکی دیگر از نمایش های خوب خود را ارائه دهیم.

بارسلونا در حالی به مادرید سفر خواهد کرد که لوکاس دینیه را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. هرچند که رافینیا بالاخره پس از مدتی مصدومیت به لیست بازیکنان دعوت شده لوییز انریکه اضافه شده است و همچنین مطابق معمول دیدارهای کوپا دل ری، تراشتگن بار دیگر استراحت خواهد کرد تا سیلسن و ماسیپ دروازه بان های بارسلونا در این دیدار باشند. علاوه بر این ساموئل اومتیتی که از زمان پیوستنش به بارسلونا در تابستان گذشته نمایش های خوبی را ارائه داده است می تواند بار دیگر برای این تیم به میدان برود. لوییز انریکه با تمجید از عملکرد درخشان اومتیتی اعلام کرد که این بازیکن به خوبی با فشارهای موجود در یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا کنار آمده است. لوچو در ادامه در خصوص اومتیتی افزود:

سام از نظر تکنیکی و تاکتیکی به خوبی با تیم هماهنگ شده است و علاوه بر آن از نظر فیزیکی نیز در شرایط فوق العاده ای به سر می برد. اگر به عملکرد او در بارسلونا دقت کنید متوجه خواهید شد که او روزهای درخشانی را به همراه ما داشته است. بسیاری فکر می کنند هر بازیکنی که در باشگاهی نمایش های خوبی داشته است، در تیم جدید خود نیز می تواند موفق باشد در حالیکه این اتفاق در خصوص بارسلونا و رئال مادرید صادق نیست. بازیکنانی که به بارسلونا و رئال مادرید می پیوندند مجبور هستند تا فشار بیشتری را تحمل کنند، فشاری که ممکن است باعث شود تا هر بازیکنی اشتباه جبران ناپذیری انجام دهد و در ادامه با شرایط سختی مواجه شود. اما این موارد در خصوص اومتیتی صادق نیست چرا که او هر روز پیشرفت خوبی از خود نشان می دهد.

1899