یورگن کلوپ: تمدید قرارداد کوتینیو یک اعلامیه بزرگ است

یورگن کلوپ: تمدید قرارداد کوتینیو یک اعلامیه بزرگ است

وبسایت رسمی برنامه نود - ساعات ابتدایی روز چهارشنبه فیلیپه کوتینیو، قرارداد خود را تا سال 2022 با لیورپول تمدید کرد و به تمامی شایعات اخیر پایان داد.

به گزارش وب سایت نود، یورگن کلوپ بعد از تمدید قرارداد ستاره برزیلی تیمش ابراز خوشحالی کرد و آن را یک بیانیه و اتفاق بزرگ دانست. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، سرمربی آلمانی این باشگاه معتقد است که تعهد کوتینیو به باشگاه باعث شده که همه از این خبر خوشحال شوند. وی طی مصاحبه ای گفت:

این یک خبر بسیار خوبی برای ماست و ایمان دارم که تمامی افراد در باشگاه از این خبر خوشحال می شوند. من احساس می کنم که همه می دانند که فیلیپه بازیکن بسیار قابلی است و شخصیت مثبتی دارد و همین موضوع باعث یک تاثیر بزرگ در رختکن می شود. من قبل از آمدن به لیورپول، فیل را می شناختم و می دانستم که وی چه استعداد خاصی دارد و همیشه می دیدم که وی در حال پیشرفت است. حقیقت این است که وی می خواهد این در این تیم بماند و بخشی از آن چیزی بشود که ما در حال ساختنش هستیم. وی می خواهد عشق و تعهد خود را به باشگاه نشان دهد و وضعیت خود را بهبود ببخشد.

وی در ادامه افزود:

ما در حال حاضر به پروژه خود ایمان کامل داریم اما وقتی بازیکنی همچون کوتینیو قرارداد بلندمدتی امضا می کند، نشان می دهد که او می خواهد به رویاهای خود را در لیورپول جامه عمل بپوشاند و این یک اعلامیه بزرگ است. بسیار شوق و اشتیاق خاصی دارم برای دیدن لحظات و خاطراتی که فیل برای باشگاه رقم خواهد زد.

4416