اومتیتی: پیشنهاد تیم های انگلیسی را به خاطر بارسلونا رد کردم؛ لاکازت منتظر فرصت مناسب برای ترک لیون است

اومتیتی: پیشنهاد تیم های انگلیسی را به خاطر بارسلونا رد کردم؛ لاکازت منتظر فرصت مناسب برای ترک لیون است

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع جوان بارسلونا فاش کرده پیشنهادهای تیم های لیگ برتری را برای پیوستن به این تیم رد کرده است.

به گزارش وبسایت نود، ساموئل اومتیتی 23 ساله که در تابستان گذشته از لیون جدا شد و به بارسونا پیوست عنوان کرده پیشنهادی بهتری داشته اما رویایش بازی برای این تیم اسپانیایی بوده است.

اومتیتی به شبکه Canal Plus فرانسه گفته:

همیشه رویای بازی برای بارسلونا را در سر داشتم. من باید خوشحال ترین مرد دنیا باشم. باشگاه دیگری هم به جز بارسا به من علاقه داشت. چند تیم انگلیسی هم به دنبال جذب من بودند. می توانستم پول بیشتری کسب کنم اما به پیشنهاد آن ها علاقه ای نداشتم. برای من تنها بارسلونا اهمیت داشت.

مدافع پیشین لیون درباره آینده الکساندر لاکازت گفته:

برای لیون احترام زیادی قائل هستم. آن ها یکی از بزرگترین باشگاه های فرانسه هستند اما زمانی فرا می رسد که لاکازت باید به ترک این تیم فکر کند. من شخصیت لاکازت را می شناسم. او جاه طلب است و منتظر فرصت مناسب برای پیوستن به یک تیم بزرگتر است.

اومتیتی همچنین درباره بازی با پاریسن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان گفته:

از بازگشت به پاریس خوشحالم. شکست های زیادی را در خانه پاریسن ژرمن متحمل شدم. امیدوارم این بار شرایط فرق کند. آن ها با داشتن بازیکنانی چون کاوانی، مورا و دراکسلر از نظر هجومی خوب کار کردند. آن ها تیم خیلی خوبی هستند.

2031