مونتلا: دیدار پایاپایی را به نمایش گذاشتیم

مونتلا: دیدار پایاپایی را به نمایش گذاشتیم

وبسایت رسمی برنامه نود - وینچنزو مونتلا در کنفرانس خبری پس از دیدار میلان و ناپولی اعلام کرد شاگردانش دیدار برابری را به نمایش گذاشتند.

به گزارش وبسایت نود، روسونری‌ها همانند دیدار مقابل تورینو بار دیگر با 2 گل از حریف خود عقب افتادند اما اینبار موفق نشدند بازی را به تساوی بکشانند. ناپولی خیلی زود با گل‌های اینسینیه و کایخون از حریف خود پیش افتاد و گل کوچکا کافی نبود تا میلان بتواند از این دیدار خانگی امتیاز کسب کند. مونتلا در خصوص این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

سعی کردیم شرایط دیدار را کنترل کنیم اما این بار حریف ما بسیار قدرتمند بود و خیلی زود برتری‌اش را بر ما تحمیل کرد. بخاطر عملکرد قدرتمند حریف باید کلاه از سر برداریم. دو گل زود هنگام ما را شوکه کرد اما در ادامه نمایش منطقی ارائه دادیم. دیدار مهم و با کیفیتی را پشت سر گذاشتیم و فکر می کنم هواداران نیز از دیدن این بازی لذت برده‌اند. از نمایش بازیکنانم راضی هستم و احساس می‌کنم عملکرد برابری با حریف داشتیم، نباید فراموش کنیم مقابل نایب قهرمان فصل گذشته به میدان رفتیم، تیمی که باید مقابل رئال مادرید به میدان برود. ماجراجویی‌مان را آغاز کرده‌ایم و با خوش بینی به آینده می‌نگریم.

نتیجه به دست آمده شرایط میلان برای کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را دشوار کرد، مونتلا در این خصوص افزود:

در حال حاضر در مورد اهدافمان فکر نمی‌کنیم، دیدارهای زیادی در پیش هستند و می‌تواند اتفاقات مختلفی به وقوع بپیوندد با این حال از اینکه در غیاب چند بازیکن کلیدی خود نمایش خوبی ارائه دادیم خوشحالم. تیم‌های اندکی موفق شده‌اند در فصل جاری مقابل ناپولی عملکرد خوبی داشته باشند با این حال نمایش برابری با حریف داشتیم و مستحق شکست نبودیم. از نتیجه به دست آمده راضی نیستم اما از نمایش بازیکنانم بسیار خرسندم.

1899