پیش بازی پالرمو - اینتر؛ توقف ممنوع!

پیش بازی پالرمو - اینتر؛ توقف ممنوع!

وبسایت رسمی برنامه نود - عصر یکشنبه و از هفته بیست و یکم دور سری آ، اینتر  در خانه پالرمو بیه میدان خواهد رفت.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته بیست و یکم دور سری آ و از ساعت 17:30 سه‌شنبه و در ورزشگاه استادیو رنزو باربرا برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده ماسیمیلیانو ایراتی خواهد بود.

پیش بازی:

اینتر که این روزها با پیولی توقف ناپذیر به نظر می‌رسد، باید در خانه پالرمو به میدان برود. نراتزوری که با روند پیروزی‌هایش حالا تنها یک امتیاز از رقیب هم‌شهری خود، میلان، عقب است، به دنبال حفظ این روند پیروزی‌ها و رسیدن به جایگاه سهمیه لیگ قهرمانان است. پس از یک جلسه محرومیت، بروزوویچ به ترکیب تیم برخواهد گشت تا مربی اینتر هیچ مصدوم یا محرومی برای این بازی نداشته باشد. انتظار می‌رود با نیمکت نشین شدن کوندوگبیا، وی زوج گاگلیاردینی در مرکز میدان باشد.

در سوی دیگر میدان اما پالرمو درحالی که اخیرا مربیش را عوض کرده است، با اوگنیو کورینی به دنبال بهبود روند اخیرش است که تنها یک پیروزی در شش دیدارش داشته است.  مشخص نیست که وی سیستم 3 دفاعه را حفظ خواهد کرد یا به دنبال سیستم هجومی تری خواهد بود. این تیم حالا 8 امتیاز با منطقه امن جدول فاصله دارد و قطعا شرایط سختی برای کسب امتیاز در این بازی خواهد داشت.

ترکیب احتمالی دوتیم

نکات آماری بازی:

اینتر در 5 بازی آخرش مقابل پالرمو شکست نخورده است.اینتر در 4 بازی آخر خارج خانه مقابل پالرمو پیروز نشده است.پالرمود در 13 بازی آخرش، تنها 4 گل به ثمر رسانده است و 32 گل نیز دریافت کرده است.اینتر 15 امتیاز از موقعیت باخت در این فصل کسب کرده که رکوردی در لیگ محسوب می‌شود.اینتر در 15 دقیقه پایانی بازی‌های فصلش، 12 بار به گل رسیده است

پیش بینی نتیجه بازی:

1405