پیش بازی میلان - پالرمو؛ امیدهای آخر روسونری برای رسیدن به اروپا

پیش بازی میلان - پالرمو؛ امیدهای آخر روسونری برای رسیدن به اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - میلان در ادامه بازی‌های هفته سری آ به مصاف پالرمو خواهد رفت.

به گزارش وب‌سایت نود، در ادامه بازی‌های سری آ، از ساعت 17:30 یکشنبه، میلان در ورزشگاه سن سیرو به مصاف پالرموی قعر جدولی خواهد رفت. دیداری که به قضاوت مارکو دی بلو انجام خواهد شد.

روسونری که هفته گذشته در عین ناباوری مقابل پسکارای ته جدولی متوقف شده بود، این بار در خانه میزبان دیگر تیم حاضر در منطقه سقوط یعنی پالرمو است. شاگردان مونتلا برای رسیدن به اروپا احتیاج مبرمی به این 3 امتیاز دارند. به خصوص که بازی بعدی این تیم مقابل تیم همشهری یعنی اینتر خواهد بود. در این بازی، مونتلا به جز مصدومان طولانی مدتش یعنی مونتولیوو، آباته، برتولاچی و بوناوونتورا غایب دیگری ندارد. انتظار می‌رود مجددا در خط حمله مثلث سوسو، دئولوفئو و باکا را شاهد باشیم. در سوی دیگر میدان اما اختلاف 8 امتیازی پالرمو با منطقه امن، باعث شده این تیم خیلی شانسی برای بقا در لیگ برتر نداشته باشد. 5 شکست و یک تساوی در 6 بازی اخیر این تیم خود گویای وضعیت آشفته پالرمو هست.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و حقایق بازی:

میلان چهار بازی آخرش مقابل پالرمو را برده است. آخرین باری که روسونری 5 بازی پیاپی پالرمو را برده به سال 1957 برمی‌گردد.میلان در 11 بازی اخیر لیگ 15 امتیاز کسب کرده است.پالرمو در 6 بازی از 7 بازی اخیرش 3 گل یا بیشتر دریافت کرده است.پالرمو تنها تیمی است که در خارج از خانه بیشتر از داخل خانه امتیاز گرفته است(10 در مقابل 5).میانگین سنی تیم میلان با 25 سال و 255 روز، جوان‌ترین تیم سری آ بوده است.

پیش بینی نتیجه:

1405