اینتر 1-1 پالرمو؛ دی بوئر همچنان در حسرت برد

اینتر 1-1 پالرمو؛ دی بوئر همچنان در حسرت برد

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتر با گل مائورو ایکاردی از شکست خانگی گریخت تا فرانک دی بوئر همچنان در حسرت برد با تیم جدیدش باقی ماند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های اینتر و پالرمو از ساعت 20:30 در ورزشگاه سن سیرو از هفته دوم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 7: تیم مهمان در همان ابتدا می توانست به گل برسد اما گولدانیگا توپی که در شلوغی محوطه جریمه به او رسید را به بیرون زد تا پالرمو یک فرصت عالی گلزنی را از دست بدهد.

دقیقه 33: سانتر سانتون به گری مدل رسید و این بازیکن با یک شوت پرقدرت دروازه پالرمو را هدف گرفت اما مدافع این تیم توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه 35: اینتر که در این دقایق خوب بازی می کرد بار دیگر صاحب یک فرصت مناسب شد. پریسیچ روی پاس بانگا صاحب موقعیت خوبی شد اما مدافع پالرمو ضربه پریسیچ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 48: سانتون توپ را از جلوی دروازه اینتر دور کرد اما توپ به ریسپولی رسید. شوت مدافع پالرمو قدرت زیادی نداشت اما به سانتون برخورد کرد و پس از تغییر مسیر در کنج دروازه اینتر قرار گرفت.

دقیقه 59: گری مدل می توانست روی سانتر ادر با یک ضربه سر دروازه پالرمو را باز کند اما دروازه بان این تیم با یک عکس العمل خوب مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 61: هواداران و بازیکنان اینتر اعتقاد داشتند ادر با حطای مدافع پالرمو در محوطه جریمه سرنگون شده اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 72: حملات اینتر سرانجام نتیجه داد و ایکاردی با یک ضربه سر روی سانتر ارسالی کاندروا توانست بازی را به تساوی بکشاند.