نفت تهران صفر- استقلال یک/ منصوریان بالاخره مچ دایی را خواباند

نفت تهران صفر- استقلال یک/ منصوریان بالاخره مچ دایی را خواباند

وبسایت رسمی برنامه نود -   تیمهای نفت تهران و استقلال در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16:35 در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند.

به گزارش وب سایت نود، نکته مهم ترکیب آبی پوشان، حضور دوباره سیدحسین حسینی به جای رحمتی در لیست ثابت استقلال بود.

ترکیب استقلال: سيدحسين حسينى، لئوناردو پادوانى، سيدمجيد حسينی، خسرو حيدرى، يعقوب كريمى، امید ابراهيمى، فرشید اسماعيلى، امید نورافكن، بهنام برزاى، محسن كريمى(76- علی قربانی) و كاوه رضايي(91- وریا غفوری).

ترکیب نفت تهران: میلاد فرهانی، احمد آل نعمه، رضا علیاری، آرش رضاوند، عیسی آل کثیر، اکبر صادقی، وحید حمدی نژاد، رضا اسدی(80- عباس بوعذار)، ایمان مبعلی، فرید محمدی زاده، امیرارسلان مطهری.

دقایق حساس نیمه اول:

دقیقه 9: ضربه ایستگاهی ایمان مبعلی بعد از برخود به دفاع استقلال و تغییر جهت، توسط حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه 15: ارسال یک ضربه کرنر از سوی کریمی با ضربه آکروباتیک نورافکن همراه شد اما این توپ راهی به دروازه نفت پیدا نکرد.

دقیقه 23: روی سانتر صادقی، مطهری اقدام به سرزنی کرد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 37: سانتر امید ابراهیمی از سمت راست روی یک ضربه ایستگاهی بعد از رفت و برگشت به کاوه رضایی رسید و ضربه این بازیکن باز هم با شلوغی محوطه جریمه از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 40: شوت سنگین برزای از پشت محوطه جریمه نفت، با اختلاف ناچیز از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقایق حساس نیمه دوم:

دقیقه 49:  کار ترکیبی استقلالی ها می توانست تبدیل به موقعیتی خطرناک برای این تیم شود اما تک روی امید ابراهیمی این فرصت را از آنها گرفت.

(گل اول استقلال) دقیقه 59: خطا روی کاوه رضایی با یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه برای استقلال همراه بود که امید ابراهیمی با یک ضربه مهارنشدنی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 66: نفوذ نفتی ها از جناح چپ، با خروج و واکنش به موقع حسینی به ضربه مهاجم این تیم همراه بود.

دقیقه 79: پاس ارسالی امید ابراهیمی با ضربه فرشید اسماعیلی همراه بود اما ضربه او پس از برخورد به دیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 89: در حالیکه بازیکنان نفت تهران در  زمین استقلال بودند، میلاد فراهانی در یک صحنه در دفع توپ ضعیف عمل کرد و توپ او به سینه کاوه رضایی برخورد کرد تا دروازه نفت تهران تهدید شود اما در نهایت فراهانی خود را به توپ رساند و اجازه نداد تا دروازه اش برای بار دوم باز شود.

برای تماشای خلاصه بازی، اینجا کلیک کنید.

2051